2013年10月13日 星期日

2013.09.30 ~ 10.07 全家總動員印尼回鄉探親の旅 ~ DAY3

DAY3 - 2013.10.02(三) 雅加達->瑪琅(Malang)

行程: 去大姨家
Sneak: 飛機上
下午: @大姨家
晚餐: 羊肉串燒@Depot Sate Gule Kambing
住: 大姨家

* * * * * * * * * * *
今朝早要早起, 因為要飛啦, 約8點鐘出發去機場啦

激死, 間酒店執房時丟左我支Hello Kitty牙刷, 哼!
 張LIST逐樣同你計錢架....如果你想要多一個枕頭,承惠Rp.150,000

表姐夫送我地去機場, THX FOR ALL RELATIVES 咁熱情既款待! 
今日冇乜點塞, 順利到達機場Terminal2
 8點45分度已到, 等11點機, 所以入禁區行吓
 其實冇乜野行, 所以等上機啦~
上機啦, 出發去Malang
 因為係內陸機, 機程個零鐘, 所以得個包食,
飛機唔係飛得好高 (查實我都想知, 飛機大細, 同飛既高度係咪有密切關係呢?)
因為全程都望到海同陸地~ 仲望到座好高既山TIM)
 12:30到Malang啦, 好攪笑,行落機同埋行去攞行李, 而且個行李輸送帶係得咁短ONLY
 大姨, 姨丈黎左接機, 爸媽坐左司機開既車, 我地後生既就坐姨丈車
 嘩, 一黎到, 又有好野食, 喺大姨家休息一下先~
 婆婆好勁呀! DIY好多野, 好靚呀, 超勁!!!
 夜晚去左呢間出名食羊肉串燒既食店, 超好食!! 真係好好味呀!
 食完之後, 去行吓街, 個商場咁啱有CATWALK SHOW, 睇左一陣, 啲女仔係幾靚喎
跟住又行吓超市,買吓啲野食返屋企
差不多9點幾了, 返歸啦~

早啲休息啦, 因為要執定行裝, 第二天要去Batu玩啦~

2 則留言:

  1. (查實我都想知, 飛機大細, 同飛既高度係咪有密切關係呢?)

    似係問我wor :P

    其實就冇關係ge, 而家ge 民航機(boring, airbus)基本上都可以飛到41000 feet, 飛幾高其實有幾個因素

    1. 距離 (如果機程短, 冇必要飛咁到, 因為climb都要時間同埋climb用油會多d), 如果distance係短, 就不用快咁多時間climb,油又用少d, cabin crew又可以有多d cruising 時間serve 餐.

    2. 附近有冇天氣, 或者係terrain. 如果附近有的話, 咪可能要飛高d.

    3. 係咪要飛越ocean ,如果point a and b 中間係一個大海, 當然飛得愈高愈好, 因為假設如果total engine failures,到時架飛機滑翔的距離都遠d.

    4. 空中交通流量. 如果該高度,係多飛機, 咁而你架機又係long haul 咁就會盡量飛高d ,唔好阻住下面d traffic.

    5. 同埋wind 如果有headwind就會飛低d, 有tail wind飛高d 會有點著數.

    anyway,仲有好多因素會影響飛行高度. 其實都係一個好好的topic,或者我下次等我在blog講講都好 :D

    回覆刪除