2018年4月25日 星期三

2018.03.30-04.01~DAY3~廣州飲飲食食3天の旅

‧2018.04.01 (SUN)‧

DAY3 ~廣州飲飲食食3天の旅
* * * * * * * * * * * * * * *
食:
早餐: FOOD COURT@東方寶泰購物廣場
CAFE TIME: TEDDYBEAR
午餐: 蒙自源
TEA TIME: 愛嗜茶
* * * * * * * * * * * * * * *
景點: 
東方寶泰購物廣場
* * * * * * * * * * * * * * *


MORNING!!!!! 
今朝一早起身, 要執好行裝,準備CHECK OUT 啦,
間房有啲亂


CHECK OUT LA! 

我地早啲出去, 10:00 CHECKOUT,放低行李

去左對面馬路嘅商場, 沿路好幾間選擇, 有室外位, 都幾舒服

陣間我地晏晝喺度食

TOFU兄!

自私卡拉OK
  
諗唔到食乜, 就去左FOOD COURT食啦

佢地都係啱啱開, 先叫左個抄手, 同担担麵

用咭嘟~

因為腸粉師傅未返, 冇得叫腸粉, 咁食粥啦

再買紫菜飯卷

 FOOD COURT有個食重慶烤魚區嘅地方。

TEDDY COFFEE CARGO

 一男

一女

有個長椅位

 我地有啲團友去左樓上AEON買吓野, 有啲就喺度歎COFFEE


跟住食LUNCH啦! 今餐係過橋米線


 環璄不錯, 喺瀑布下....HAHA



個上網卡真係唔係好掂.....收得好差.

 個配料盒好勁!!!!

STEP BY STEP, 但我地見料就倒...都冇跟次序了~

WAITER教我地將啲料倒落去, 再落米線~

個個都一人一盒, HAHA

 大功告成! 米線超級滑, 好味!

 叫左兩碟串燒

 附近有間KFC見呢個飯團好似幾好味, 但...原來係明天先開賣.......無言...

時間差唔多, 2點度, 我地試埋呢間茶店

等茶期間.......影吓相

攪笑...其實我地企喺條街度...兩位就喺店內....

冇乜人.....但等得有啲耐...

影吓相啦.



我地圍住呢個位狂影相.


LOVE THIS PIC!!

不過.....試左玫瑰普洱芝士.......一啲都唔好飲....茶冇茶味, 芝士冇芝士味.....



我地搭3:38火車, 2:30度行上去啦~ 都幾多人

LAST MIN 先上晒......我地係最後嗰批....我地一上無耐,就關門了~~

BYE BYE 廣州

直通車確實幾方便。一程車到。

影吓大合照AGAIN

冇野做, 又係食野囉....

準時到達紅磡啦, 快樂嘅旅程結束啦! 期待下一個旅程!!!!



呢期買嘅兩款新口味!!!!

3天廣州之旅就在歡笑聲中完結,其實同班朋友仔返國內飲飲食食,黎個短TRIP都幾好玩。
期待下次嘅GATHERING!!!

沒有留言:

張貼留言