2016年5月12日 星期四

2016.05.01(日)~DAY1~全家HEA住遊濟州7天の旅

2016.05.01(日)~DAY1~全家HEA住遊濟州7天の旅

早餐: Plaza Premium Lounge

午餐: 飛機餐/新濟州Emart Food Court

晚餐: 뚱삼춘 연탄구이(食炭燒濟州黑毛豬)



景點: 新濟州, 濟州東部

住: 美麗渡假村(Areumdaun Resort)

* * * * * * * * * * * * * * *
HAHA, 呢啲事前功課, 梗有做啦,

我習慣用GOOGLE MAP MARK低有機會去既地方

咁先清楚睇到會去既地方喺邊一PART,  GROUP埋邊一日去玩等等

尤其自駕遊, 更加需要睇住佢黎編排行程。


今次事關同屋企人去, 所以盡HEA!!

好啦, 出發!

今日晨早起身, 尋日CALL左車, 約左5:30出發, 差不多6點就到達機場啦。

姐去攞WIFI EGG, 我地租左兩個, 因為超平!!

寄存埋行李, 入去Plaza Premium Lounge食早餐啦,

超多人, 有啲人喺度瞓覺, 都冇乜位剩, 我快速地同靜靜地食埋個早餐,
費事嘈醒對面熟睡緊既小姐啦。


今次閘口喺521, 要坐巴士呢~ 要上樓梯上機呢~!!
 準時登機啦,真係瞓得到既時候, 只有未起飛既時候。其餘既時間都係半清醒狀態。
 飛機爆滿, 呢趟飛機硬係遇到啲奇怪人

有一上機就嘈話自己冇左個走廊位既大嬸啦~

有人唔知係咪因為腳長得滯, 成日撞到人地既椅背都唔覺得唔好意思啦~

有對情侶, 咁啱嗰行係緊急通道唔放得袋,空姐叫佢放上上面,
個男既竟然選擇放個袋喺自己椅下面, 咪又即係用左我放袋既地方囉。

女既仲燥, 我只不過開一開窗, 佢即刻二話不說, 呯一聲閂返個窗, 真係嚇親人。

其實有啲野, 有禮貌啲, 尊重人多啲, 大家都易接受啲。

 好彩機程都係2個鐘頭40分鐘, 食埋個飛機餐, (例牌唔好食...), 就休息一下啦。
瞓唔到, 閉目養神都好吖。
 到濟州內陸上空啦,中間呢個好似火山口喎~
 到啦到啦, 我地準時於當地時間12:55到達濟州國際機場。
(韓國時間比香港快1小時)
 我地過移民局, 都等左好耐, 換埋錢,
記住, 換錢喺未出閘抵啲, 我地嗰日兌143,
出左閘就141了。

攪掂完後, 搭車去租車處攞車啦。
就係等呢架SHUTTLE啦, 佢會車到我地去租車處。
 話咁快, 到左啦。
 一到埗, 我自己笑左出黎, 因為........啲車幾乎清一色白色, 望落去又差不多一樣,
其實都係得KIA同HYUNDAI揀之嘛~
 我地BOOK 3點鐘攞車, 車未返, 等一陣啦。

 YEAH! 等到15:05分, 攞車啦, LET'S GO!!!
 講解員簡單講解過後,我地就開始要搬行李上車啦。
當然有啲蝦碌係, 唔知車既SEAT位既掣點攪~ 攪左一輪,
仲要俾張椅撞左一野落塊面度呢~
ANYWAY, 順利搬晒上車。
 15:30啦, 出發啦。

 出發第一站係去新濟州既EMART買糧食, 同食個LATE LUNCH先~


冇乜人。
 好啦, 食個炸醬麵, 咖哩飯, 同拌飯~
 好啦, 我地買左啲糧食後, 都17:15啦, 出發去東部啦。
 車程約1個鐘度40分度。
沿途開始見到啲好開揚既山, 天空, 草地, VERY NICE!
 冇乜車。
 途經呢度, 影張相先~ 後面就係城山日出峰啦。
 睇埋個日落TIM!好正~!
 自拍一番~!! 好大風~!
 望張相都感覺到啲風吖~
 有啲人就喺度騎吓馬~
 好啦, 影完相, 出發去今晚同聽晚2晚下榻既酒店-美麗渡假村啦~

 佢唔係好多層, 渡假FEEL~ 差啲唔認得自己間酒店, 因為記住中文名ONLY~

英文係 Areumdaun Resort。

佢沿海都有好幾間酒店渡假村選擇~ 大家去既話, 不妨都可選擇沿海呢幾間~


呢度係食早餐既地方, 喺酒店既大堂隔離。
 

餐廳後面有個戶外位置, 都欣賞到日落。
等CHECKIN!
搞掂~
上房啦~~~~

間房唔錯吖, 有露台, 有個吧台, 小廚房, 廁所都四正。
休息一陣後, 係時候出去搵食。
原本諗住去一間食辣炒黑豬肉, 但嗰間野只得榻榻米, 老人家唔方便, 所以去左呢間
酒店都推介既炭燒濟州黑豚肉
 果然炭燒有風味

有難題呢~~~~ 全韓文~~~~
點嗌好~~~~?!?

好好彩咁啱隔離枱有識講國語既人, 佢幫我地做講解。
韓國食野就有樣好, 主菜未黎, 已經一碟碟前菜俾你狂食。
佢地既份量係根據你想要既份量俾你既~ 我地叫左900g既濟州黑毛豬
有五花腩,同唔知咩部位~
BEER BEER佢啦~
專人幫忙處理~
WOW, SO YUMMY!!!
最鍾意包菜食~
呢度有個REFILL BAR, 前菜, 辣醬, 蒜頭, 菜都可以喺度REFILL
巧滿足吖~!!!!
食完呢餐, 對面有間便利店, 去食雪糕啦~!!! 揀吖揀~!!!
YUMMY! 個甜筒好脆吖~ 正~!!
回到酒店, 大大既士多啤梨做飯後果, 正~!!!
呢包薯片今日買既, 不過冇肚食啦, 留待之後食啦~!!!
(忍唔住寫個食後感..... 好味喎~!!!! 推介~~~)
晚上10點多啦, 係時候早啲休息, 明天要早起~, 早抖啦~!!!

緊接DAY2行程, CLICK HERE

2 則留言: