2017年7月9日 星期日

2017.06.23(五)~DAY2(上午)-明知未病好‧偏向釜山行5天の旅

2017.06.23(五)~DAY2(上午)~明知未病好‧偏向釜山行5天の旅

 ####################### 

上半晝行程
#######################
 早餐: 尋晚買既蛋糕巻
午餐: 札嘎其市場 - 食海鮮
 
  * * * * * * * * * * * * * * *

因為啲相實在太多, 分開上半晝同下半晝POST啦~

瞓醒後精神爽利, 但喉嚨KEEP住超級痛~

今日7:00起左身, 因要早出門, 所以簡單喺房食個早餐, 就起行吖~
 有空檔, 睇吓電視先~ 做緊超人回來了~ 混血BB, 好攪笑~
 8:45度, 出門啦~鎖好門先~近門口有咖啡機免費飲用。

今日先從南浦洞(111)搭2個站去到土城(109) , 跟住坐巴士去甘川洞文化村!
8:53去到月台等車自拍中.......

差唔多9點我地去到土城站了, 往6號出口


 事緣喺地鐵站已見到有兩個女仔, 應該係去甘川洞, 所以跟住佢都冇乜錯, 行喺佢地後面。
其實喺6號出口, 直行去到巴士站。


 可以搭1-1號, 2號, 或2-2號小巴, 或者喺小巴上印有甘川洞文化村都到。

藍色框就係甘川洞文化村

話咁快, 巴士到啦~
就係呢架~ 2號車, 車身有大大隻字, 放心上車啦~!





 車費呢程一般數1000won, T-money就900won / 人, 約HKD 6.3

 嘩, 好多好多斜路。
 大概5-7分鐘車程~

 話咁快就到啦~ 呢度有個大MAP, 不過我地冇買MAP儲印仔, 隨心咁行啦~!


 呢度係個入口。

喺入口處附近, 已有一個影相位, 見到好多顏色既屋仔, 好靚吖~

主題「融為一體」影相位

 其實佢係有三個人。

 連條路都好有心思。

 上「天脊」睇吓先~
長長既樓梯~

天氣好好, 冇落雨吖~!
 

 魚吖魚~~ 排隊影相啦~!
 呢條街有啲商店同CAFE

呢間都係CAFE

屋頂既雀仔好得意, 好COLOURFUL!

呢個鐘數啲人尚算唔多

有店舖賣手巾仔

PINKO PINKO!

可以寄POSTCARD既地方

好似唔同顏色既積木咁, 好有特色

喺天脊影落去既VIEW, 好開揚, 但好晒~!

求其自己都自拍一張啦~ 事關.....

我一抽二袋, 其實顧得邊樣先呢??????

落埋大路, 沿路好多賣紀念品同手作既商店,呢啲鞋仔好得意~

真係每一處都係影相位

賣靚靚燭台~





好海洋FEEL, 喺濟州見過~


呢隻豺狼眼神好奸吖~!


好有心思既餐廳外觀~

有舖頭, 過吓冷河先~ 睇吓買唔買到帽, ...哈~ 試就有份~

好得意既褲陣。

我獨愛大媽花褲, HAHA

有壁畫, 扮吓野先~

借左MAY幅超帶吓~!! 重點係...我未買到心頭好SUNGLASSES~

呢啲係紙做的~好別緻~

不過中國人送俾人, 鞋鞋聲, 好似唔係咁好,所以得個睇字~

好得意既屋仔~

呢個壁畫好WARM!

實不相瞞, 佢係一個廁所

賣橙汁~

WOW, 帥氣的小王子

手繪既釜山地圖~

呢間其實我唔知係咩黎~

真HOTEL??定俾人影相既地方,
但又寫住「外部照一照, 500韓幣謝謝你....」

呢度都畫滿畫~

右下角座BUILDING好得意喎, 唔知咩黎既呢?

遠望到入口既地方,原來我地行左咁遠了~ 行左差唔多一個鐘了 10:46啦~!


HAHA,封你咀~ 粗重野, 我黎啦~
YEAH, 終於見到你啦~ 小王子~!

你睇, 要排隊影佢呢~ 好彩唔係排左好耐啫~

排左5分鐘度啫~ 不過影完唔夠喉~

於是選擇再排過~附近店舖主人唔希望阻住佢做生意,於是叫排隊既人, 去另一邊排。

小王子既眼神好憂鬱 , 望咩呢?

呢次要等耐啲啦~因為人多左~排左15分鐘。

同埋有小插曲......排我地前少少有班應該係香港人既年輕男女.....明知咁多人排隊
但仲要非常好意思地影超多張, 一個影完, 又話要補影, 又話要轉造型動作再影...
眼見都有啲啲忟......點解香港人反而去到外地都係做啲唔抵人幫既事。唉~
 

不過算啦~ 無謂影響自己心情。我通常遇到呢啲分秒必爭既情況,
我通常都會諗定擺咩POSE好呢???
都會同幫我影相既朋友溝通定
「嗱...陣間我擺好左你就123,影, ...你話得, 我就轉第二個POSE,...」

於是好快手, 用左20秒時間, 朋友幫我影左呢3張我好鍾意既相。

YEAH, 收工~!!!






完成重點MISSION, 又再閒逛了~!!

好靚吖~~~~

將樓梯變成書脊~ 係喎~!仲將幅牆變成書櫃添~!!





滿滿既屋仔掛喺路邊~好有村莊的感覺~

另一個VIEW看甘川洞文化村

又係魚吖~ 呢條少啲人影

去邊好呢?!?!?!?

條魚好緊要...佢會為人引路, 向住魚咀方向行, 可以去到某啲點。

唔好食我吖~ 我都係好奇睇吓每條細魚畫左啲乜咋~

路上都有指示。

行到半路, SELFIE吓先~

原來呢度都係路~


好多花裝飾~ 好靚~

跟住魚咀行啦~

 呢位影相人好專注喎~

148 Stairs 有幾長???

就係咁斜啦~

又一好地方影相, 扮吓野先~ 旅行就是要放鬆心情。
真真假假~
好似去左外國咁~

大家要注意, 呢度始終係民居, 記住要將音量收細和別做侵犯別人私隱的行為咯~!

以前年代既遊戲機

又一藝術畫作~作品背後既故事都寫喺度~ 俾遊客了解一下。

突然有隻狗走左出黎,應該係啱啱呢家人開左門同隻狗玩,
佢見到我地行過, 都即係關上門。我地都快快行過, 費事影響到民居。


又一個鐘, 11:45, 不知不覺又差不多行返入口處~

好環保既傑作。

原來我地不知不覺都消磨左3個鐘, BYE BYE LA 甘川洞, 好值得一黎既地方。

只要喺頭先落車既對面, 就可以搭返小巴落南浦洞或札嘎其啦~

有幾條線~

總之去JAGALCHI札嘎其就上啦~

上車時又問司機係咪 JAGALCHI JAGALCHI, 「Ne ne..」

約10分鐘車程度, 落車黎到JAGALCHI啦, 唔係好知路面情況, 搵返地鐵入口會好啲。

去10號出口

上去啦~ 有自動電梯~

上到黎, 路口轉右,路線大概係咁就去到。


遠處已望到漁市場。

呢度有座大樓, 好似就係札嘎其市場。

市集~

海菠蘿呢~

嘩, 啲八爪魚.....好大條

呢啲唔知咩魚呢???
은갈치

好肚餓, 買條魚糕食吓先~

呢個漁市場, 有好多攤檔,攤檔隔離就會有啲位俾人坐低食野,
之前聽SISTER講另一幢大樓, 好似鷺梁津嗰啲咁, 去到一個餐廳, 要收加工費,
所以我地都係選擇呢啲
唔使收加工, 坐喺漁市場食既地方。


釜山因為靠海, 當然就要食佢啲海鮮啦~
兜左一圈, 我地都係幫襯返近門口嗰個老闆,
因為佢較熱情,冇所謂啦~

我地叫左啲乜呢??

又係一大堆配料上枱啦~

老闆好努力遊說啲客人。
啲位就係咁架啦~ 我地坐近門口。


叫左個鯛魚刺身 (中) SIZE 15,000won


上枱啦~ 原來得咁少片~ 唔知呢? 感覺唔似剛剛撈, 新鮮劏既感覺,
難道偷龍轉鳯? 定係本身係咁?? 希望老闆唔會呃我地啩~但味道又唔錯喎~

再叫左蜆~


蠔~

都大隻既~
個蜆都好鮮味~

嗌左一碗鮑魚粥~

食飽了~ 好似食左4萬幾WON, 我諗約HKD300度~

好啦, 食完午餐, 去邊好呢????

LET'S GO!!!  WAIT FOR PART 2 下午篇~

想回味DAY1行程, CLICK HERE

去下午行程啦~ , CLICK HERE



沒有留言:

張貼留言