2018年2月7日 星期三

2018-01~DAY2~Rovaniemi篇~芬蘭跨年追尋北極光10天の旅

‧2017.12.31 (SUN)‧
 DAY2~Rovaniemi篇

芬蘭跨年追尋北極光10天の旅 
* * * * * * * * * * * * * * *

食:
午餐: 不知不覺SKIP左
晚餐: Restaurant Nili (***超讚的餐廳, 要好早BOOK定)
* * * * * * * * * * * * * * *

景點:
Santa Claus Village
Rovaniemi市內
* * * * * * * * * * * * * * *

住宿:
原本book - Cumulus Resort Polar
去到佢話FULL晒,
assign左我地去附近同集團既另一酒店, 房大啲同景靚啲(Cumulus Resort Pohjanhovi)


* * * * * * * * * * * * * * *

Morning EVERYONE!!! 今日係除夕日啦~!!! 梗要去啲特別地方過!

今朝早6點起身, 晨早起床, 清新開朗 , lalala

尋晚好好瞓, 幾乎一覺瞓天光, 個人叉足電!
GENKI DESU!
因為我地預7:13到Rovaniemi, 所以嗱嗱淋刷牙洗臉,執返啲眼耳口鼻....
YEAH! READY TO LEAVE! 


落車啦, 嘩!!!! 雪吖!! 遍地都係雪!!!
我地嗱嗱淋搬行李落火車

呢個站係大站, 所以火車7:35先開走, 有足夠時間俾人落車。
大家終於見到雪啦!! 超興奮!!

呢度就係我地住嗰卡車, 25號車卡

啲雪同PET PET一樣咁白, 好似隱形左咁!

啲雪都好多喎~  所以我地推行李都有啲困難!
因為全都係雪地, 有碌都冇用, 係要用「拖」喼方法~

終於去到站嘅休息室, 成功!!!

頭先同我地同車嘅金毛! 見佢一落火車, 主人就帶佢跑月台啦! 佢好乖吖!

小粉圓, 今次特登帶左你黎, 影左唯一嘅一張相....因為我懶, 所以冇再攞你出黎影相。

 因為我地攞車時間係8:30, 宜家先8:00鐘, 所以喺附近影吓相。

啲雪舖滿車上。

呢度有「真」聖誕樹吖!!!

呢位團友都忍唔住玩雪....BUT你冇著雪褲呢~~~濕身呢 !

白茫茫嘅月台, 加上個天黑黑, 感覺份外寧靜。

呢個就係Rovaniemi站前門啦!

團友們都坐喺度等~

VR的卡通代表人物~ 嗰個石像人

無聊揭吓FREE TOURIST MAGAZINE, 睇住啲極光先!

好準時, 8:30 有位SIXT職員黎, (初初以為係會PICKUP我地去佢地個BRANCH),
原來係派人黎呢度辦手續
因為佢得咭機, 所以原本諗住俾CASH變左碌卡,
佢會計埋按金數, 還車時會扣返, 唔會收$
另外你可以選擇還車時入滿油, 佢都話我地聽出面入滿油嘅費用約€105度,
或者俾€85佢地, 唔使自己入滿油。
我地就選擇自己入滿油。

今次登記左兩位司機, 我地買埋車全保, 之前已揀
 Mercedes-Benz Vito Tourer Aut. with GPS 9人車  - Sixt
( €1,331.17/7天, 圍番每人約HK$2,132/人)

辦完手續, 職員就帶司機們去停車處攞車啦!
佢簡單講左點操作, 冇乜特別野, 咁佢就功成身退啦!

兩位司機辛苦晒啦!!! 9:10度, READY TO GO LA!!
自駕遊即將開始!

駕車係9人車, 前面3個位, 中間對坐位, 我地4個人, 有6個位, 感覺寬敞啲!

行李就FIT啦, 放得晒!

9:30啦, BYE BYE 啦, 出發去我地喺Rovaniemi嘅第一站!

諗起都SO HIGH!

大家一上車, 好似好忙咁.....玩手機!

 車程約5-7分鐘左右, 到達市中心附近了。

就係....麥當勞啦!!!

呢間麥記曾經係全世界最北的, 不過已經喺2013年俾俄羅斯取代了!

點解特登黎呢度???

叫左餐先!

就係因為.......呢度會送POSTCARD呢! 好靚!

歎杯熱朱古力先!

諗住叫啲新野,瘦身版漢堡包, 麻麻地好食...

早知叫返啲正常包!

食完野, 去影吓相先!

呢一邊有McDrive, 方便楂車人士

落緊飄雪~

白雪雪嘅麥記, 好有意境! 冇乜幾可

其實好多旅客都會黎呢度食野打卡, 好似一個景點咁。

落緊雪呢~ 遮住部相機先



大家見到雪景的確開心, 喺麥記留影先!

仲有呢個LOGO呢!

大家估唔估到咩廣告呢?? 真有心思!
好啦,  差唔多11點啦, 要趕去下一站啦!

YEAH!!! 大概7分鐘車程, 我地到左呢度啦
Santa Claus Village,
泊好車後, 喺度一路行入村裏啦!
今日係31/12號, 佢既開放時間係10:00-17:00
入場完全免費

話明係santa claus village, 每處都充滿聖誕氣氛呢!
好夢幻吖!
好大嘅「真」聖誕樹呢!!

開開心心拍照呢!


Ho ho ho .......santa claus is coming town!

42吋長腿again please!

好開心吖, 整個氣氛都充滿童話FEEL!

WOW, -1度, 身體就好暖, 係手凍啲啫!

我地PLAN好一到埗先去左鹿車先, 因為盡快喺天亮時玩! GO GO GO!

黎到時, 大約11:30度

我地揀坐1000m, 因為覺得400m太短又唔夠喉, 3km又太長,
所以揀中間啦!
成人盛惠€29/位, 約HK$270

買飛!! "俾錢仔!!" 攪掂!

入口處附近有個火堆俾人取暖或HEA

我哋排返1000m嗰條隊先!

啲麋鹿好忙吖, 一個接一個

佢地嘅樣好善良, 聽講冬天公的會脫角, 可能呢隻係一隻乸!

佢個正面好攪笑!

11:45啦, 我地既坐架READY好啦! 我地話佢聽6人, 佢地會特登用繩拖埋三架一齊。

YEAH! 出發, 原來佢都會行森林架喎, 真係好似童話世界咁吖, 好夢幻......
但............梗有小插曲, 因為我排隊時, 已見部GOPRO仲有36%電, 我就諗, 換唔換電好呢???
因為要拆MOUNT, 好似好煩, 希望捱到.....

點知...............一起步無耐, 突然話冇電......SHXXXT!!!
好在喺鹿車上, 較慢, 唯有喺鹿車上換電............

真係同時間競賽咁..........好啦, 終於換左電, 重生啦!!!

HAHA, 呢隻鹿可能係「公」的, 因為佢冇左一邊角呢!!

呢隻鹿鹿, 行得好近阿KIT, 直頭喺佢隔離咁滯! 佢對眼真係好有靈性。

行完一個round, 入埋森林嘅地方, 大約15分鐘, 其實當一個體驗, 已經好足夠了。
因為原本係諗住喺之後在Inari玩,
時間長啲, 但又貴啲, 宜家喺度玩, 慳返好多!!! GOOD DECISION!

辛苦你啦, 鹿仔! BYE BYE 啦!

大家對呢趟鹿車之旅都挺滿意, YEAH!

喺入口處影張大合照先!

跟住落黎,我地去到呢度, 係咩呢??
就係條北極圈嘅線啦~!!!!
只要我地一經過條線, 就踏進北極圈啦~!!!
佢地下有條線嘅, 不過冬天, 全都係雪, 所以上面會吊住條電線, 夜晚發光。

咦......?!?!呢位團友, 大胆啦~!!!! 搭上白髮索女?!?! HAHA!!

嘩, 好大個雪人吖~!!!! 真係第一次見咁大嘅snowman~
之後睇返團友啲朋友早一個月黎, 個雪人靚仔好多架~!!!
呢個有啲走左樣....原來!

好啦, 12:30去見聖誕老人先.....我哋去呢個SANTA CLAUS OFFICE度見佢
之前睇過人地啲BLOG, 原來呢度有兩個聖誕老人, 一個喺呢度, 一個喺另一個Santa Claus Holiday Village & Photography
我地見呢度影相啲背景好似靚啲, 所以就決定去呢個。

HAHA, 好可愛吓喎!

哎吔....原來聖誕老人要中場休息,攞籌下晝2點見!

冇得見住, 咁行吓附近,周圍影吓相啦咁! 今日可能係除夕, 所以都幾多人。

周圍都係聖誕樹, 襯埋啲聖誕屋, 的確幾靚!

HA, 果真唔同相機, 影出黎啲色都唔同, 貴嘢係唔同啲!!!

HEHE, PET PET真係好似真的一樣!!!

第一次帶你去玩,就要你扮鹿, HA!

呢度有間marimekko, 應該都無人不曉嘅芬蘭牌子吧!

呢度啲大樹, 影出黎真係好靚, 有勞攝影師TOM さん!

我哋喺度都突然變左個大細路咁.......攞左個雪兜玩一餐!
雖然只係一個雪兜, 但都令大家玩得好開心!!

你睇大家呢張合照, 有啲似家庭照咁嘅?? HAHA

強國人果然利害!!!

呢度個指標, 話你聽世界各國嘅方向!

趁有時間, 去POST OFFICE望吓先, 黎呢度一重大任務就係寫postcard

好多靚靚郵票, 剩喺呢度先有架! 仲有..... 聖誕老人親手寫聖誕咭俾你.....€7.9

嘩, 呢個會唔會有啲恐怖呢???

超多POST CARD吖, 花多眼亂吖~

真係要花啲時間揀喎~但......弊, 14:00就到啦, 要返番去見左聖誕老人先,
所以留待見完再黎過啦

好啦, 我地準時14:00去返santa claus village office!
係要......排.......隊........呢位精靈少女, 幾靚, 集吓郵先~
雖然我知當時場面有啲失控......

陣間見完聖誕老人, 應該會黎望吓!睇吓有咩買~

呢度要排隊, 準備見聖誕老人啦!
裏面唔俾影相, 本以為會好快啦, 點知.........裡面條隊係兜圈再兜圈。
攪到人無乜心機......仲要有啲員工不禮貌對待, 又有遊客插隊。

最後......排左差唔多1個半鐘頭, 至見到聖誕老人「真身」, SAY HI AND BYE, 影左張相,€30
完成任務!! 你話抵唔抵????
我自己就覺得未必會再黎第二次, 咁遠都過黎, 都冇乜所謂囉~!!
最後差唔多15:30先攪掂。嗱嗱聲做第二件必要嘅事啦~


呢度都有個郵箱, 分別係現在寄出, 同明年聖誕前寄出

時間無多, 揀POSTCARD揀得太耐了!
於是好努力咁霸位, 開始寫POST CARD啦, 周圍都係操國語嘅人, 有啲可能係台灣人。

呢張就係, 叫聖誕老人親自寫聖誕咭俾我嘅紙啦~
你想佢寫咩文?? TICK你想揀嘅語言就得架啦, 寫返自己名同地址便可!

佢啲郵票好鬼靚吖~我都買左幾款

呢個櫃應該成日都有人介紹, 就係來自各國寄俾聖誕老人嘅信啦!

寫吖寫......統統寄出, 寫到手都軟....希望唔好寫錯....
好可惜.....咁多封都有1封, 真係睇漏眼, 寫錯左地址!!!! 嗚~~!!

喺呢度寄出, 有樣特別嘅野就係.....呢個郵CHOP啦!!! 剩係呢度寄出先有!!!!特別有意思!

寫埋俾你睇, 係FOR 2018 CHRISTMAS架! 唔好投錯吖!
任務完成! 已經16:35啦, 冇乜時間啦, 因為呢度17:00關門。

好快速咁睇吓啲SOUVENIR SHOP,係幾靚, 但價錢唔平, 冇乜嘢啱~

嘩,入黑了, -2度了~!

夜晚終於見到條線啦, 就係代表北極圈緯度66.5的嘅位置啦。

夜晚又唔同景況~

其實宜家已經17:00了, 關門了, 亦係我地走嘅時候了。
原來我地今日冇時間到, 完全冇食個LUNCH呢~, 有啲肚餓添!

遠處見到好多光, 係snowman world, 裏面好似有ice bar之類, 不過好似要入場費

好啦, 我地慢慢行返去停車場啦, 見到呢架車, 幾靚呢!

我地喺聖誕老人村,前往我地今晚住嘅酒店,Cumulus Resort Polar
但去到佢突然話冇房了, 安排左附近同一集團另一間俾我地,Cumulus Resort Pohjanhovi
房大啲, 同個景靚啲, 因為望湖。
仲有個驚喜係, 一入房, 見到有排朱古力喺度, 
酒店送嘅, 為讓我地轉酒店帶來不便嘅小小心意!
太肚餓了! 於是打開黎食啦~!! 好味!

 間房好「是」正, 都舒服

仲有空間打開個喼, 窗外望出去, 係湖景~

我哋架車泊左喺樓下, 最長嗰架!

今晚係除夕, 所以會有煙花睇, WOW 好期待芬蘭跨年會係點嘅呢?

呢度就係我地今晚下榻嘅酒店啦~!! 

HAHA, 度度都有雪兜嘅?? 隨時隨地都可以玩

陣間會去食飯啦! 見咁近, 帽都唔帶啦, 帶個耳套就得啦!

好啦, 出發去餐廳食我地嘅除夕大餐啦~!!
呢間餐廳好特別, 記住一定要訂位!!!
TOM已喺大半年前BOOK定了

就係呢間啦, Restaurant Nili, 喺酒店行過去都係大約5分鐘步程。
其實咁短路程, 真係都要帶帽,因為個頭好凍!!

好, LET'S COME IN!

睇吓MENU先! 佢有個SET DINNER

或可以散叫, WOW 有埋中文MENU, VERY GOOD!
我地就散嗌啦~

呢度好有北歐風, 好有特色, 啲WAITER 同WAITRESS都好NICE!

幾乎全場爆滿咁滯!

芬蘭真係一個環保國家, 無時無刻都會有環保意識, 提醒大家,
VERY GOOD!

一坐低, 每枱都有麵包薄餅等俾大家食。

當然小不了酒, 叫支白酒先, Waitress介紹呢隻酒, 好! 信佢! €48

飲!!!!

大家咁興高采烈嘅??  傾啲乜?..喔! 冇特別, 係影相效果啫, HAHA!

我地叫左4種前菜,

1) Tattikuksa  - Nili牛肝菌(用芬蘭的木杯盛載) 加埋蘑菇茸小麥包 €9.9
呢個係signature之一

2) Lappilainen vitello tonnato €13,80
馴鹿舌 , 煙熏白鱒魚醬

3) Lokka €12,20
 洛卡湖白魚配魚卵, 酸奶酪, 烤黑麥片

4) Rovaniemen Markkinat 23,80 X 2份起賣
羅瓦涅米特色菜, 又係Signature之一, 必試推介!

一路食, 一路飲

跟住又嗌左支紅酒 €44

紅酒配紅肉

主菜我地叫左馴鹿兩吃

 烤同熏制鹿肉, 都幾特別! 熏制幾好味 €35.8 X 2

熊肉 €39.8 X 2

輕熏三文魚€22.8

 signature 牛扒 €29.8

果真大魚大肉啦今餐!

非常滿足嘅一餐

不過我之後就出現咁嘅狀況啦~!! HAHAHA

你估我地做咩?!?!? HAHAHA
真係非常盡慶嘅一晚囉!!!

我地食到21:30度, 打道回府了!!!

冇乜野做, 去湖邊睇吓先~

陣間應該喺呢度睇到煙花!

說時遲, 那時快, 突然有啲民間煙花發放呢!

HELLO, SENDY AND KEI!! 見到呢地呢! 係時候都打道回府啦!
沖個靚涼先, 長途跋涉下, 終於第一日住酒店, 可以沖返個靚涼啦~!!

 宜家23:45度, 開始有人潮向呢個湖邊方向啦, 更加確定應該喺度放除夕煙花!!

我地都差不多時間落樓啦, 去霸個靚位先~!!!
YEAH! 2018年!!!!
呢度冇人嗌COUNTDOWN倒數...
所以就係咁樣, 過左2017年啦~!!

嘩嘩嘩...都係得我哋嗌...HAHA

有啲人會帶埋啲滴滴金黎玩, 有啲手上就攞住酒樽或者杯飲酒慶祝~ 

大家都好開心地迎接左2018年啦~!!!

YEAH!! 有免費嘅特別活動!!

 YEAH 齊人啦~!

大家都細心欣賞煙花! 我地企高左喺一個位置!!

十零分鐘後, 煙花完結啦, 人潮慢慢散去....你睇, 都幾多人吓架!

睇完煙花, 好方便咁, 入返酒店啦, 去湊熱鬧坐吓搖椅先~
今天過得好充實吖!! 好啦, 上房休息啦, 因為....又要執行李,
點解又要??? 下回分曉..........
好攰啦, 各位, GOODNIGHT


明天DAY3會去邊?? 我地再北上吖, 去睇DAY3~Saariselka篇, 住玻璃屋呢!!!! CLICK HERE

想睇返DAY1~Helsinki(上集), CLICK HERE
想睇返DAY1~Helsinki(下集), CLICK HERE













沒有留言:

張貼留言