2014年7月13日 星期日

2014.06.28~07.01~DAY1~女子組台北宜蘭4天の旅

耶~! 今次又有藉口俾我去小休一下啦, 

今次呢個短trip, 我地其實喺幾個月前已約定, 
不過當時仲係諗住9月先出發, 又未決定去邊,
點知, 9月份既話, 有一位團友去唔到, 於是我地改吓改吓, 最終係出發前既3個禮拜, 有左決定, 
亦都喺好趕既情況下, 快速喺一兩日內攪掂好機票同住宿既地方。
太神啦~!!!!
台北大家就去得多, 不如去一個我地未去過既地方, 宜蘭啦!!
YO ! LET'S GO GALS !!!

DAY1 - 2014.06.28(六)  香港->台北







晚餐: @飛機上



宵夜:寧夏夜市
住:Girl House


* * * * * * * * * * *
由於早機去晚機返既機票一係好貴, 
一係FULL晒, 於是我地就揀左17:00機去台北住一晚先, 第二日先去宜蘭。
當日我朝早仲可以教埋琴, 於是教完上半場就回家攞行李, 出發去機場啦。
OMG, 我地搭既長榮BR856, 原本17:00起飛, DELAY到18:20至起飛, 等到有啲肚餓。

終於.....上得機了,  呢個海苔薄燒幾好味喎.....

差不多20:05分度, 終於降落台北桃園機場了, 我地等攞行李, 等過海關後, 

去唱錢先~

今日個RATE係3.72, 於是大家唱左啲錢先~

跟住去埋台灣大哥大買埋張"食到飽"無限上網電話卡先~

我地買左張7日既(NT500), 因為其中一位團友會STAY多幾日,
於是張電話咭入落佢電話度, 再SHARE俾我地大家用啦~ 咁樣較划算。

攪掂埋,就往國光號票站出發啦, 當時都快夜晚9點了, 

HAHA.點知COUNTER附近有人兜客, 

車去台北市區NT2000,
(事關我地五個人, 行李都二大, 一中, 二小, 七人車都唔夠, 所以呢架係9人車, 貴啲啲)

當時大家都二話不說, 唔等國光號啦, BUT......之後大家都互相問大家, 
點解我地頭先唔講價既?!?!?!?

可能大家都太想快啲去到旅館安頓好呱~

好啦, 司機叔叔帶我地去停車既位置,架車幾新淨幾舒服。


唔使坐國光號, 車程既時間都慳左啲, 21:45度到左旅館附近。司機叔叔幫我地聯絡GIRL HOUSE, 跟住喺附近街口放低我地,於是我地就展開搜索啦, 間旅館喺邊呢?????

最終搵左一陣, 因為門口實在唔太起眼, 冇招牌, 只得門口既一個電話先確認到, 真係呢度。
  
呢間旅館有條樓梯, 所以帶喼既朋友要注意啦。

先打電話上去知會一聲,佢地會話你知門口密碼。上到去GIRL HOUSE又有一個密碼門。


呢度既格局好似一間FLAT咁, 有幾間房, 咁啱我地五個人, 可以霸左一間房自己人。如果唔係, 應該好似以床位咁計。我地仔細研究過, 可能呢間GIRL HOUSE其實佢地係FOR BACKPACKERS住, 冇諗過攞喼既人住呢度呢???
 皆因房內的LOCKER根本放唔入大同中SIZE既喼。於是我地.................諗到妙計
 廁所同SHOWER ROOM係 FOR PUBLIC既, 
沖涼好似有三格, 廁所都係, 咁就可以同時間幾個人都沖到涼, 唔洗爭啦~

廳有個電視, 啱晒佢地半夜可以睇波。
22:00 啦, 約左FIONA既台灣朋友, 帶我地去寧夏夜市, 查實呢度我未黎過, 
所以對我黎講, 都係新鮮地方。 

 嘩, 呢度幾熱鬧同好熱喎, 好多攤檔仔玩懷舊GAMES,對我地黎講, 當然主力係"食"啦。

呢個魷魚幾好味喎~

試吓個臭豆腐香腸先~ 仲有黑椒味, 
臭豆腐味好似食緊麻婆豆腐嗰種味道, 都係黑椒好味啲。

整返杯愛玉檸檬先~好口渴呀~!!!

跟住當然唔少得, 每次黎都要食一食既蚵仔煎啦, 我地仲叫左貢丸啦, 豬肝, 蒜泥乾蚵。
飽啦~!

喺回程既路上, 見到間小型百貨, 當然入去八卦吓先~
差不多12點幾啦, 要返去瞓覺啦, 明天要一早起身呢~~~

於是快快脆脆去沖涼,刷牙, 瞓覺啦~
喺預備刷牙之際, 遇到一個香港女仔黎呢度環島遊,呢晚係佢留台最後一晚, 傾左一陣。
THEN GOOD NIGHT!! 

是晚旅館(NT 3250/晚), 平均每人約HKD$175度, 抵。
喺香港俾左一半訂金先, 然後去到至俾埋尾數。

去DAY2, 按這裏!

沒有留言:

張貼留言