2014年7月13日 星期日

2014.06.28~07.01~DAY2~女子組台北宜蘭4天の旅

DAY2 - 2014.06.29(日)  台北->宜蘭


早餐: 華陰街
午餐: 傳家客家小館
晚餐+宵夜: 羅東夜市 

景點: 羅東文化工場
羅東夜市 


住:MI CASA(米卡薩)


* * * * * * * * * * *
 MORNING, EVERYBODY!
今朝早自然醒, 瞓得幾舒服, BTW, 尋日講開提到既妙法係......
唯有將其中一張床放行李, 5個女仔都仲夠位瞓。GOOD!

執返啲眼耳口鼻先, 攪掂好, 就準備落樓睇吓有咩食。

 8點幾, 成條街, 得一兩間開左, 是但啦, 醫左個肚先~
我地叫左榨醬麵, 餛飩麵等等....去吓7仔睇吓有咩買, 嘩, 好大隻狗呀~!!!! 好舒服咁攤左喺度, 主人話佢已經有十歲了。
 9:15了, 我地係時候要離開, 去搭客運往宜蘭啦, 喺香港訂左葛瑪蘭 9:53既1917號,直往羅東。
臨行前, 寫低啲野先~ HAHA

BYE BYE , GIRL HOUSE
 喺GIRL HOUSE行去客運站, 都算方便, 約5-7分鐘腳程度, 喺Q Square穿過去就係
搭LIFT上樓就到啦~!!!
 9:30去到呢度, 於是去COUNTER換票先~  (喺香港訂票時, 可劃埋位),都幾方便。(NT135/人)
坐坐先, 仲係有啲眼瞓, 上車可以瞓一陣。
 YEAH! 準時上車出發啦, 車上都有FREE WIFI喎, 咁正!

架車都乾淨舒服。


  車程約65分鐘度, 沿路風景由城市慢慢變做一大片農地, 有少少北海道美瑛既FEEL。
 11:05啦, 到左羅東了, 於是我地分開兩架的士, 直接去民宿啦, 車費每架約(NT350)。

 幾個字車程後, 終於到左


啦, 

我地好期待既民宿,民宿主人已喺大門迎接我們。
嘩....真係好靚, 好似去左歐洲咁..... 

全屋每個角落都幾乎係影相位,各樣擺設看得出民宿主人的心思

所有彩繪更出自女主人的手筆, 好犀利。

HAHA 影到男主人既英勇空軍LOOK TIM!

 整幢房子空間感好大, 好舒服。


當然唔少得呢度既公關~ "焦糖"啦 ,真的超可愛啦~!
  其實我地冇乜IDEA喺宜蘭想去邊, 於是民宿主人建議我們今天就都附近走走, 
明天就包車玩一天。又介紹食LUNCH既餐廳俾我地。

佢幫我地叫車, 約13:00度, 司機早左黎12:45就到了, 喺等既同時, 我地周圍影吓相先~
 好大片草地前園, 好靚。
 單車可以借出, 不過可惜今次冇機會用到。
 影相影相再影相.....
 咁又可以玩一餐。
 實在太多擺設都好靚好靚~
 民宿主人介紹我地去呢間客家小館食, 係我地喺宜蘭既第一餐呢~!


哈哈, 咁有緣, 喺台灣都咁啱坐上一架我"生日"既車~
 黑木耳茶, 飲落又幾好飲喎~!!
 啲野食都幾好味喎~!!
 食完個午飯後,周圍走一走先, 未諗到去邊。
 行到呢間果泥菓子, 去試吓佢既土鳳梨先~ OK LA!
 開始落雨啦, 於是我地行到呢間手信舖, 入去八吓, 睇吓有咩啱買先。

宜蘭出名牛舌餅,可能係因為形狀似牛舌呱~ 

薄款我就麻麻, 反而買左軟牛舌餅, 感覺有少少似老婆餅咁。
 行到去AMY'S CAFE, 諗住去HEA 一 HEA先, 未有位呢, 於是留左電話, 有位時CALL我地, 我地就行去對面既羅東文化工場行吓先~
 去年金馬獎的舉辦場地
 上去啦~!
 黎到空中走廊, 坐吓先, (出面落雨呢~!!!)
 你睇, 成班低頭族呀~!!!
 時間剛剛好, AMY'S CAFE有位啦, 15:45, TEA TIME!!!
HOMEMADE apple crumble, 嗌左啲野飲, 吹吹水, 打發吓時間, 一樂也。
 外面既雨越落越大, 又打雷, 於是我地HEA到18:15, 冇咁大雨, 就走啦, 
CALL返今日嗰個司機叔叔, 車我地返MI CASA啦。
 民宿主人已幫我地啲行李放左上房, 今次我地BOOK左景觀四人房, 加床, 

嘩, 見到間房, 靚到DUMP一聲,
 兩張大床加一張床, 仲又好多位放到大家既行李, 正!
 個浴室超大, 有個浴缸, 所以用品齊備, 超讚。
 民宿主人的照片, 好帥呢~!!  周圍都好WARM既感覺。
 好啦, 我地約左司機叔叔車我地出羅東夜市, 去掃街AGAIN啦~!!
 呢個三星蔥捲餅好食~!!! 排長龍呢~!
 呢檔都等左好耐, 糕渣同卜肉, 仲有照燒皮蛋都好味~!!

哎吔俾啲糕渣辣到TIM~!! 因為太新鮮滾熱辣啦~!
 呢度有少少似師大夜市, 有街行, 有野食
 入到黎呢條巷仔, 仲有好多BOUTIQUE喎, 幾有特色, SALES都好NICE。

 行到22:00度, 我地仲喺7仔買野食, 然後回民宿啦~!!
 今日買左啲伴手禮, FIONA買左呢把遮幾靚~! 
我地買左少少水果返去食。是日行程完畢, 明天又要早起啦, 因為BOOK左去賞鯨。

去DAY3, 按這裏

沒有留言:

張貼留言