2014年9月24日 星期三

2014.09.17(三)~DAY1~京阪5天喪食喪玩喪行の旅

即興之旅
 京阪5天喪食喪玩喪行の旅

女子組3人(Candy, Sendy, Me(Sky))
+
澳洲好朋友1家4口(Vivien, Rudolf, Ian, Hailey)
出發啦~!!!
DAY1 - 2014.09.17 (三)  香港->大阪

早餐: 翠華@ 香港赤蠟角機場
午餐:飛機上
大阪第一餐: PABLO既CHEESE TART
大阪第二餐(晚餐):燒肉@松阪牛M-はなれ店
大阪第三餐(小食):章魚燒@本家大たこ
 大阪第四餐(甜品):Whaffle & Ice Cream@Maison de gigi
  大阪第五餐(宵夜):拉麵@金龍拉麵
   大阪第六餐(宵宵夜):巨峰 bought from Foodium
 
景點: 心齋橋
        道頓崛 
 

* * * * * * * * * * * * * *
今日晨早起身, 約左大家8:30喺機場見, 7點鐘度出門口
好彩到左車站先黎落雨, 沿途有落狗屎呀~
因為早兩日既颱風關係, 之前既航班有啲亂, 
所以之前已CHECKIN既位, 冇得保留, 
佢地要再編過。
不過好彩既係我地既CX506 冇DELAY, 10:10起飛
行李寄艙後, 去攞WIFI BB啦~, 地點都好方便,
起碼攞機還機唔使特登去一轉, 喺TERMINAL 2,
有個"秘道" (同行團友咁形容)
點去呢?? 請CLICK呢度參考吓~!!


跟住去食個早餐啦,  弊! 9:45啦, 要去閘口啦, 急急腳走人啦~!!!
好彩仲排緊隊

準時起飛,Let's Fly!
 走去同Hailey玩吓先~
 當地時間3點正度, 到達大阪啦, 坐無人駕駛列車去入境啦。
 攞埋行李, 就去搭RAPIT去市中心啦, 呢度係關西空港站, 我地買飛搭
南海電鐵, 由關西機場去到難波站(NAMBA) 1130円
 16:05出發, 我地坐一號車廂, 

 上車啦, 先放行李喺行李架先, 然後搵返我地個位, 
張椅可以反轉方向架, 所以闊落啲~

大約40分鐘既車程
16:42到難波啦, 影返張相先~ 我都係覺得藍色車型好多~
 南海電鐵喺2/F, 跟住去搭地鐵御堂筋線(1/F)啦,穿過個商場, 就見到個地鐵站
 途中見到PABLO, 咦, 呢間唔使排隊喎, 先買左一個, 陣間酒店食先~

買飛啦, 搭一個站去心齋橋(180円)。
 去到心齋橋站, 往8號出口方向, 落少少樓梯, 再有扶手電梯上去, 
約17:30, 就到日航酒店既B2/F啦, 
2樓係LOBBY/ RECEPTION, 去CHECK IN 先
今次住26樓, 入房後歎返個CHEESE TART先~, 嘩, 真係超YUMMY!!
 房間空間都夠既, 我地BOOK三人房, 即TWIN BEDS + 加床。
 18:15 出動啦, 本身諗住去食釣船茶屋,  裏面裝潢好似一條船, 可釣魚
但FULLY BOOKED, 之後幾日都係, 所以臨時轉PLAN B,

去食燒肉啦, 我地揀松阪牛燒肉M, 即刻叫酒店服務員幫忙打電話BOOK枱, 有位, GOOD! 
我地就BOOK左19:30去食, 咁我地由酒店, 一路沿心齋橋行
 一路行吓街, 一路往道頓崛進發
 黎到呢個Glico地標啦, 暫時由綾瀨遙頂替先~, 所以夜晚冇燈著。
 即係到左道頓堀啦, 好鬼多大型招牌, 上一次黎已係十幾年前, 
但都仲有啲印象, 因為冇乜點變。
 當年都有同呢個小丑影相架~
 好啦, 差不多都19:30啦, 要去食晚餐啦~ 間餐廳喺法善寺一帶, 都OK易搵既, 沿途好多餐廳。

搭LIFT上2/F, 到啦,將鞋放入LOCKER先
 我地3個先到埗, 然後Vivien一家都到齊啦, 揀野食啦~!!
我地叫左份牛舌,
叫左2份松阪牛霜降 Marbled Meat BBQ Platters(2000円/person), 最少要叫2人份
叫左2份松阪牛稀少部份(2500円/person), 最少要叫2人份
食後覺得反而霜降嗰隻好味D。
同埋松阪牛壽司, 壽司超正。
好滿足的一餐呀~!!!影返張合照先~!! Ian仔整古作怪, 表情多多
食完晚餐, 喺道頓崛行吓先
果然係食街, 好多好吸睛既招牌。
跟住當然係食個出名既本家大たこ章魚燒啦~!! 都幾彈牙~!
跟住出發去買生果, 行去foodium(24小時既)
買完生果啦, 小朋友好興致勃勃話想食雪糕, 好, LET'S GO!!! 去到呢間Maison de Gigi
原本我地諗住order3份whaffle with ice cream, 點知, 好似有最低消費之類既野, waitress叫我地叫多一份就ok, so最後叫左4份
1) waffle with banana + chocolate + ice cream (780円)
2,3) waffle with mixed berry + ice cream (850円)
4) waffle with maple sugar + ice cream (580円)

waffle 有驚喜喎, 外脆內軟, 幾好味喎~!!
食完甜品後, Vivien一家先行返酒店, 我地三個就再戰道頓崛, 去埋激安之殿堂掃貨, 跟住
行到23:30, Sendy嗌要試金龍拉麵, 因為好似好多人網上寫呢間要試, 自助形式,
機仔買飛, 然後等佢整完, 自取。
佢啲位喺路邊榻榻米, 有啲風味, 但叉燒拉麵味道就冇乜特別。
食完就算。
凌晨12點幾啦, 食吓巨峰先~, Vivien過左黎我地房傾左陣偈, 傾到差唔多, 要瞓啦,
皆因明天要早起呀~!!!早抖啦各位。


沒有留言:

張貼留言