2014年9月25日 星期四

2014.09.18(四)~DAY2~京阪5天喪食喪玩喪行の旅

DAY2 - 2014.09.18 (四)  大阪

USJ第一餐(早餐): 三文治+紙包飲品 bought from 便利店(Heart-in)
USJ第二餐(飲品):Butter Beer
USJ第三餐(午餐):French Fries + Coke
USJ第四餐(下午茶餐):飯糰 + 紙包飲品 bought from 便利店(Heart-in)
USJ第五餐(snack):Churritos(原味+朱古力味) + drink
第六餐(晚餐)-美々卯烏冬鍋 


   第七餐(宵宵夜):巨峰 / 西梅 bought from Foodium
 
景點: USJ
 

* * * * * * * * * * * * * *
 今日晨早8點鐘出門口啦,要去環球片場啦! 

路線:

心齋橋(長堀鶴見綠地線)->大正(轉大阪環狀線)->西九条(轉櫻島線)->Universal-City Station


 先搭車由心齋橋去大正(長堀鶴見綠地線)180円
 約6分鐘車程, 去到大正駅啦
 轉頭要轉車啦
 上地面後,過一個馬路就到JR大阪環狀線大正駅(180円)
 好老定咁搭車...........點知..........
 過左二個站後, 即新今宮駅, 先發覺..............搭錯方向, 跟住即刻過對面月台搭返轉頭
 9:15度,終於去到Universal-city駅啦, 好多人呀~!
 去便利店買定啲野食先, 我地買左三文治, 飯糰, 紙包飲品等等, 預備入場
 途經條Universal City Walk, 好美式,
 好多野食同餐廳呢
 好快見到環球片場既門口啦~ WOW 超興奮~!!
 梗係要同個地球影張相先~
 入場啦
 9:45了, 有啲Halloween既佈置
 我地EXPRESS5既飛, 預約左10:00 入Harry Potter
 入得啦~ PRINT定張EXPRESS5, 呢度就係Harry Potter門口啦
 嘩, 好靚呀~
 好似入左電影裏面一樣呀~
 通往霍格華茲的蒸氣火車呢~
 活米村~
 好多商店呀.. 好似走入真既活米村裏面
WOW, 霍格華茲城堡呀~
 未到10:15, 快快食左我地既早餐先~ 再去玩
"哈利波特禁忌之旅"
Harry Potter and the Forbidden Journey
EXPRESS5 之一, 唔使點排隊, (冇EXPRESS, 就要排2個鐘啦)

另一個機動遊戲係"鷹馬的飛行" Flight of the Hippogriff
EXPRESS5 唔包, 都要排成50分鐘架~, 所以冇去排
 10:15分, 俾我地入去啦,
入去玩前佢有LOCKER俾我地放隨身物品, 
不過依然見到有人帶手機入去影相, 蠢左, 冇攞到相機。
 個機動遊戲, 超正~!!!!! 好好玩呀~!!跟住去SHOPPING啦, 個商店都超多人, 迫到咩咁...
 究竟我會分到去邊一個社呢?????
 HAHA, WE ARE 葛來分多既學生。
 賣魔杖的商店, 魁地奇既服裝
金探子鎖匙扣, 幾靚喎

 去試吓杯FROZEN奶油啤酒先~~~ (700円)
 好似焦糖思樂冰咁...


有SHOW睇, 但已尾聲落緊台了~

  南瓜汁??? 好CUTE吓喎, 一個個南瓜浮晒上黎~
 呢個位影相唔錯,湖中既倒影幾靚......嘩....一大片烏雲呀~!!! 希望咪落雨啦
 入商店睇吓先, 呢個係OWL POST貓頭鷹郵局,可以寄信返屋企喎~!
 魔法用品店 & 貓頭鷹小屋
青蛙合唱團表演
 Honey Dukes "蜂蜜公爵"超多人排隊呀~!!!!
 有啲日本人仲著住Halloween打扮, 入黎玩TIM~
 12:30度, 我地離開Harry Potter園區啦, 去另一個地方進發先, 事關我地都想夜晚再入一次,
所以都去園中心(65區)度, 試吓抽入場整理劵, 點知係16:40-17:40, 噢...嗰時都未天黑啦。
 經過呢度, 影一影個湖, 幾靚。
 個公園俾人休息一下, BE SILENT
 於是我地向大白鯊進發啦

用EXPRESS5 嘟一嘟, 又唔使點排隊啦~!
 13:00度, 玩完JAWS, 去Wonderland啦, 有Hello Kitty, Snoopy 同芝蔴街人物

嘩, 飛天Snoopy呀~!!!

Hello Kitty 迷愛死啦~!!! 哎吔, 不過我地冇入去Ribbon Collection睇添~!!

開始落起毛毛雨啦, 入商店避吓先~, 嘩, 超多Kitty精品, 仲係Halloween別注版添~!!
 又有芝蔴街人物喎, 好多呀~!!
 我地都貪得意, 扮吓野先~扮BIG BIRD, 扮ELMO, 扮COOKIE MONSTER, 仲扮埋ABBY
同HELLO KITTY添~ HAHAHAAHA!
 呢個小朋友好可愛呀~!!! 影唔到正面添~!!
Candy又係瘋狂買買買既時候啦~!
 YEAH!!! 出商店後, 又冇落雨啦... GOOD!!! 影多幾張相先~!
 呢個AREA, 真係好適合帶小朋友黎玩, 又趣緻又得意。
 13:30, 趁冇雨, 又未夠鐘睇WATER WORLD劇場,
不如走去玩左Hollywood Dream The Ride先, 原來佢有向前同向後(Backdrop)玩架!

不過EXPRESS5 剩係包向前嗰隻, 
嘩, 向前嗰隻過山車要等120mins, 向後要等150mins, 咁堅????
我地楂住express 5, 當然係等左15分鐘都唔使, 就有得玩啦~!!!
正呀~!! 好耐冇玩過過山車啦, 車上有得俾你揀歌添, 首歌就會喺玩既過程一直播住。
 好好彩冇落雨, 玩完差唔多13:50啦, 我地要飛奔去WATER WORLD啦! 14:00有一場
 睇SHOW前, 去買啲小食先, 我地買左薯條同汽水, 食住睇SHOW
 好彩趕得徹, 仲俾入去
 個SHOW都係不外乎火呀, 水呀, 爆炸呀等等, 都OK既。
個SHOW大約25分鐘度就完啦, 行到腳跛既我地,
一起身, 突然覺得對腳好似唔係屬於自己咁,
救命~!!!
 EXPRESS5 之一 : JURASSIC PARK侏儸紀公園

 YEAH!!又係掂行掂過, 唔使點等。起初好驚會濕晒, 仲見佢有得賣雨衣, 又驚濕左啲衫UP成日, 但諗諗吓, 是但啦, 順住條路既方向玩好啲, 費事行返回頭路。於是.....

YEAH, 好彩坐中間位, 冇乜點濕到~!!
 去商店八卦吓先~
 又攞人地啲帽黎帶啦, 哈呢個豹紋帽好得意架, 找亮點~~~~~~
就係左邊有個小儍豹啦。

另外仲有Halloween Snoopy 同 Woodstock
 有得自行配搭皮咭片套同飾物。
 ONE PIECE
逛完商店啦, 差唔多15:30, 我地一路行, 
 行到舊金山區
 咁啱呢個BACKDRAFT寫輪候時間係10分鐘, 咁是但啦,入去玩吓,

點知, 頭半PART悶都抽筋.....後尾少部分, 親身近距離感受火既威力, 都幾精彩。
 又係一大堆Halloween既精品
 有啲都幾靚, 幾COLORFUL, 個杯麵好得意喎
 排排坐,坐定定PLEASE!
 眼球呀~~~~~~~~!!
 16:00了, 去呢度望一望先~皆因我地衝住spiderman方向進發。
 Q版SpiderMan幾得意
 好多產品揀呀~ 眼都花埋。
 再行到紐約區啦
 因為Halloween關係, 街道都佈置得有啲氣氛
 個AREA成為Halloween Market, 有小食攤檔車, 有攤位遊戲嬴公仔等等。
仲要個公仔係冇得賣架, 要玩遊戲中到先有。
 有咩小食呢????
 同吓各位卡通人物SAY個HI先~!!
YEAH! SPIDERMAN, 好多朋友都話一定要玩
EXPRESS5之一, 所以又唔使點排隊啦~!!
GO GO GO!!!帶埋副3D眼鏡先~
16:45玩完啦, 去SHOP睇吓先, spiderman精品幾得意

 KAWAII!!!

再走去呢個街頭巷尾, 影倒吊SPIDERMAN, 原來啲人排隊同佢影, 我地費事排, 遠影算啦
周圍影吓相



咦, 17:00 去睇吓Terminator啦, OMG, 又係講一輪日文, 唔知講乜, 睇一輪戲(Terminator2)
我攰到中間有啲瞓著左, 但好彩有位坐, 可以歇一歇, 最後有啲電影同真人穿插~

17:30啦, 黃昏開始啦,
個景幾靚,個天令我諗返起Tasmania
Bio Hazard 冇得玩啦~ 派晒飛了~
好啦, 去玩BACK TO THE FUTURE- THE RIDE, 等排隊既同時, 快快食個飯糰先~
WAH!! 呢個GAME真係....... 要"推介"..... 係痛苦推介, 一味撞撞撞....畫面又睇唔清...
下次真係咪攪~玩完個天都黑了~!!

18:30 我地諗住行返去Harry Potter, 睇吓有冇得入去

18:45啦, 見到啲人多數係出返黎既方向, 好似冇乜人行入去既方向, 我地就唔理啦, 去返門口, YEAH!! 原來冇人管, 可以自出自入了!
嘩, 夜晚既Harry Potter園區真係靚好多, 大家真係一定要夜晚入去一次啦。
依然鬼死咁多人, 度度都排隊
活米村都好有電影感, 正呀~!!!!
霍格華茲都好神秘呀!!! 哈!影吓影吓, 走散左TIM, 黑麻麻, 點搵呢?
好彩最後都搵到返佢地。
靚呀~!!
去買CHURRITOS同DRINK先,買左2條, 一條原味一條朱古力, 幾好味。
夜晚巡遊19:30開始, 啲人已經坐定定喺路邊了。
去商店行吓先~
超得意, 好多精品啦
喺商店聽到音樂, 即係PARADE開始了, 即刻走出商店, 去睇吓, 啱啱出場, 幾靚喎
睇左一陣, 就決定走啦

, 因為要去食晚餐, 如果睇埋就20:30未必有得食, 所以20:00走啦
鳥鳥喺我地面前耍花槍呢~
BYE BYE!! USJ!
搭返車走啦,
一樣係搭返去西九条->大正->心齋橋
好彩唔係等左好耐車
20:50返到去酒店地下既美々卯, 食烏冬啦, 好彩仲可以嗌野食
我地叫左兩份烏冬SET, 個貝殼原來用黎飲湯用, 幾得意。
個牛肉超正, 好好味。超級飽。
Vivien就遲過我地到, 所以去左隔離另一間食, Hailey 幾精神。
兩個細路, 古靈精怪,SO CUTE!!!

ALMOST 23:00啦, 要瞓啦, 明天Vivien就要離開呢間酒店啦, 我地明天都係往京都出發。

夜晚喺房望出去既景幾靚, 好開揚
 哈哈, 第二晚.....間房好多野吓.....HA

我地都好攰啦, 腳仔都要抖吓啦, 早抖!

沒有留言:

張貼留言