2014年9月26日 星期五

2014.09.19(五)~DAY3~京阪5天喪食喪玩喪行の旅

DAY3 - 2014.09.19 (五)  大阪->貴船口/鞍馬->京都

第一餐(早餐) : 麵包/Mister Donut + 紙包飲品


第二餐 : 夏季限定-流水麵@ひろ文 
第三餐(午餐) : 夏季限定-川床料理@貴船 仲よし
第四餐(小食) : 綠茶雪糕+水+薯條SNACK@くろま温泉
第五餐(晚餐) : 壽司@築地壽司清
第六餐(宵夜) : 串燒+BEER@橫綱法善寺
第七餐(宵宵夜) : 帶子刺身+哈密瓜麵包+白桃


  景點: 
貴船口
鞍馬 -浸溫泉
京都駅


 




* * * * * * * * * * * * * *
YO! MORNING!!

今朝早自然醒, 8:30出門口啦, 

今日既行程係去遠少少既地方, 主要節目係食流水麵, 同浸溫泉 

車程較長, 所以我地要先買定野食上JR

路線:

心齋橋->淀屋橋 (地鐵御堂筋線) 180円
淀屋橋->出町柳 (京阪電車) 特急 470円
出町柳->貴船口 (叡山電車) 買貴船口鞍馬1 day pass (1600円)

** 小提示 **

返到香港, 先發覺
原來1 day pass係包括埋淀屋橋去出町柳嗰段京阪電車, 
係唔使買飛架, 蠢左!
應該喺淀屋橋買定先啱~ 



先搭御堂筋線去淀屋橋先~
 跟住往京阪電車方向, 沿途睇吓有咩食可以買上車
 WOW, 好似好好味喎, 我地買左兩款麵包
 HAHAHA, Sendy到埗後, 一直都話想食mister donut, 但又偏偏唔知酒店附近邊度有, 卒之行行吓, 俾佢見到啦...終於....
hyper到呢~~ haha
 我地咁啱坐到特急去出町柳, 嘩, 呢架火車好特別喎, 呢一卡有兩層架,
叫elegant saloon 8000 series double decker
嘩....聽個名都好似好勁咁...
 好地真好彩, 咁啱停正喺我地等車既位置, 就梗係上上層坐啦, YEAH, 又可以調較坐位方向,
 我地三個又可以坐得闊落啲啦~
 9:00啦, 開車啦, show 一 show我地今日既早餐先~
 YEAH! YUMMY!
我地咁啱坐特急, 所以11個站啫(紅色嗰條線), 約1個小時車程。
 沿途景色都好靚~ 慢慢又城市變得比較鄉郊, I LIKE IT!!
我地都趁小小時間,歇一歇先~
 10:00 啦, 落車啦, 去買鞍馬貴船口1 day pass, 貪得意CHOP個印先~!!
 承惠1600円, 買完飛, 前往叡山電車站啦
 個車站好古舊, 好有風味。
 去鞍馬方向既列車, 9:20開, 我地趁有時間, 影吓相先~
 呢個收票方法幾得意,我見有啲乘客喺車上自助買飛,
 有啲就用COINS, 個車長開窗, 人手操作
 呢個列車外面好靚喎啲圖案。
 YEAH!!! 車長上左車啦, 預備開車啦, GO GO GO!!!
車頭都有個SCREEN,
俾你睇到去到邊一個站, 同幾錢車費,
咁落車時咪知自己要俾幾多錢囉。
 小朋友排排坐, 幾得意。(不過記住唔好影得咁張揚喎, 因為佢地唔係咁想俾人影)
 慢慢列車駛到好多樹木既地方啦, 即係我地既目的地就到啦, 秋天黎, 遍山紅葉, 一定好靚。
我地今日既目的係食流水麵, 會喺貴船口站落車。

 10:50度, 到貴船口站啦, 個站一眼見晒, 好得意, 好有風味。LOVE IT!

 一出閘, 就落樓梯啦, 嘩, FEEL到啲涼意,
呢度既溫度明顯比市區低幾度, 應該得十幾度左右。
 見到有BUS, 嗱嗱聲飛奔去上車, 承惠160円/位, 因為唔知下一班要等到幾時。
所以好彩見到架BUS, 唔使等。
 落車啦, 5分鐘的車程, 話咁快就到, 我地沿住條路向前行。
 沿途景色唔錯, 不過有啲凍, 要披返件外套先~
 沿路都有好多餐廳有川床料理。皆因佢地都係沿住同一條河上面搭起用餐既地方。不過一份川床料理都唔平呀~!
潺潺流水聲,加上鳥語,同附近既環境, 真係好正呀~!!!
 吖, 呢位先生, 係咪楂架車出黎兜風晒車呢??見你上去無耐, 又兜返落黎喎!
 行左約10分鐘, 到左今日既目的地, ひろ文
 流水麵, 每人1300円, 好好彩今日唔係太多人
佢會俾把扇我地, 上面有NUMBER, 好似籌咁,嘩, 呢個景好正呀~!!!
等左於15分鐘, 到我地啦
好攪笑, 啲麵喺條管度流落黎, 一流落黎就要夾啦, 快啦....
READY!!! 好刺激呀...分秒必爭呢.....夾夾夾啦..........
紅色麵代表係最後一團麵啦, 梅味架.....
最後食埋佢個綠茶甜點,好味~!!
流水麵第一啖係最好味....因為慢慢你會俾啲水溝淡左啲醬汁味。
不過過程好刺激, 好好玩, 查實都有啲飽架。
12點啦, 我地食完啦, 去行一陣先~啲楓葉開始變紅啦

食完行一行, 好寫意呢~!!!
嘩....螳螂是也......
呢度有個貴船神社參道, 影相幾靚
棵杉木都有成700年歷史
呢棵樺樹都成600年啦
HEHE, 咁啱見到有間平平地既川床料理(貴船 仲よし), 4500円, 仲可以俾我地叫2份, 3人SHARE TIM! 不過唔知食乜架?!?!
咁就去食啦, 呢間個環境都OK~
我地貪得意試吓啲流水, 嘩,好涼呀~!!
個餐原來係有魚架, 正~!!! 仲要幾好味添!
個海鮮湯幾特別, 開初以為個壼係放茶, 原來係湯黎既
老闆娘送左我地每人一把扇。
ALMOST 13:50啦, 又等巴士返貴船口站啦,
又係5分鐘車程度,落車啦~!!
我地搭車去鞍馬啦, 一個站啫, 所以好快到。


到啦~!
天狗係鞍馬既象徵人物(鞍馬山の大天狗)

準備去浸溫泉啦, 呢次我地去呢個くらま温泉, 有車喺鞍馬站接送, GOOD!!
時間未到, 去附近商店行一陣先
來了來了, 14:30 啦, 司機車我地啦
3分鐘車程, 話咁快又到, 正, 周圍環境好天然,終於有得浸一浸, 呢幾日周身攰到抽筋。
大家如買左鞍馬1 DAY PASS可以平啲
原價:2500円, 宜家2000円(包毛巾, 衣服)
首先要將鞋鎖喺LOCKER度, 條KEY就交俾櫃枱,佢地會有另一條LOCKER KEY俾我地入去女賓部放我地既衫同物品。
我地先去大浴場清潔左身體先~ 又浸一浸個室內池。
正!!!!
跟住著住佢地既衫, 行去另一邊, 就係露天風呂啦, YEAH!
宜家天氣涼涼地,浸住溫泉都唔係太辛苦。
15:30啦, 不知不覺我地享受左大半個鐘露天風呂,真舒服。
於是行返去本館啦
呢度就係露天風呂既入口啦
我地個扮相, 大家話似喺度打工既工人喎...HAHAA
本館樓上2樓, 係俾人真係休息, I mean 瞓覺。
開門見到有人瞓覺, 所以費事打擾啦。
我地落返樓下既AREA先, 買左盒綠茶雪糕食, 不過嗰度連水都要買, 爭啲啲囉。
我地HEA到16:25度, 夾到巴士接送既時間, 就嗱嗱聲走人啦。
YEAH!!搭返車回出町柳啦, 呢次搭到賞楓號KIRARA號, 正呀!
點解?? 因為佢既坐位有一邊係對住窗架, 真係好舒服, 我地個個搭搭吓都瞓著左。
你睇!! 個窗好大呀, 視野好廣呀~!! I LIKE IT!!!!

如果秋天黎睇紅葉, 一定好正!
你睇! 張POSTER幾靚, 真美
喺呢個時候, 小插曲發生了

我臨出閘, 發覺我張1 DAY PASS唔見左!!!!!

 肯定頭先喺褲袋攞手機或相機時, 整唔見啦。
於是我偷雞, SENDY遞左張1DAY PASS俾我,
我SHOW俾站長LOOK 一 LOOK, 佢就俾我過了。

跟住再搭京阪電車去京都啦
(*** 記住, 呢條線都係1DAY PASS包架, 我地又買多一次飛了, 蠢左AGAIN***)
(如果好似我咁, 唔見左張飛, 就要買啦~)

今次我地搭到去丹波橋, 再轉近鐵去京都駅。
我地頭先喺出町柳站, 買左個哈密瓜麵包, 夜晚返酒店食。
穿過近鐵站,揀車搭啦, 有普通, 有急行....搭咩好呢?!?!?!
有選擇困難症TIM
我地諗過搭普通線, 應該都唔會相差太遠時間, 就決定先黎嗰架就上啦~!

10分鐘車程度, 到左京都啦, 果然係大站, 所以個車站好唔同。
京都駅我冇咪書睇地圖, 所以靠SENDY啦~!!!
個站好大, 所以人都好多, 終於有個係真正賣便當上車食既地方啦。
我地先視察吓個環境先, 見到中村藤吉間店啦
於是諗住行街先, 因為店舖20:00關門
呢度有ISETAN, 有PORTA地下街
SHOPPING TIME, SENDY買到失心瘋了, HAHAHA
因為佢喺一間BOUTIQUE都留左成粒鐘咁滯, HAHA
買完既衫仲可以即刻著上身TIM!!!

好啦, 去搵食啦
今餐去食壽司啦
呢度有個空中長廊,個樓梯有圖案架, 幾靚。
呢個就係空中長廊, 通去另一邊, 但我地冇行晒
行左一陣ONLY
都係去食野啦~
嗌左少少壽司, 唔知好唔好食.......
NOT BAD! 喺日本食壽司差極都有個譜既~ 
食完啦, 9點幾, 唔知食唔食到綠茶雪糕呢???
結果...........搵唔到路之餘, 走去問途人
問第一個男人, "sumimase" , 點知反應係...........一直低頭, 唔望我地, 我地O晒咀
好啦, 問一PAIR男女, 佢地真係超級好, 帶埋我地去, YEAH, 我地有啲唔好意思TIM
我地見到目的地後, 都同佢地講, 見到了唔使再帶路了...
真係"arigato啦!"
去到, OHHHHH, 過左LAST ORDER時間, 冇得食了, 望門輕嘆。
走人啦。
21:45啦, 我地搭JR去新大阪先, 再轉車返去心齋橋
轉車啦, SENDY話想食宵食, 我地諗吓諗吓, 不如喺難波落車啦, 嗰邊近道頓堀
於是臨時轉軚去難波站落。 哈哈, 出閘時要補多每人80円啦~!!
好啦,我地又返黎道頓堀啦, 又去法善寺附近搵食, 最後去橫綱食串燒
睇吓有咩食先~
叫左杯唔知係咪生BEER既ASAHI, 叫左啲串燒, 炸物......

23:45啦,埋單, 又去"激安之殿堂"行啦, 今次上埋樓上睇吓有咩買,
我都順便記低要買既野啲價錢,
睇吓邊度平啲

又咁啱喺嗰度見到"小肥", 互望左一眼。

嘩, 梳洗完後, 2點幾了, 我地再食宵宵夜啦, 嘩, 又帶子刺身, 又哈密瓜麵包, 又有桃, 勁!!
戰鬥力太強了~!!!


今晚又3點幾先瞓啦.....GOOD NIGHT!!!!

 

沒有留言:

張貼留言