2018年3月25日 星期日

2018-01~DAY10 ~ Helsinki篇~市內觀光及尾聲篇~芬蘭跨年追尋北極光10天の旅

‧2018.01.08 (MON)‧
DAY10 ~ Helsinki篇~市內觀光及尾聲篇
芬蘭跨年追尋北極光10天の旅
* * * * * * * * * * * * * * *

 食:
晚餐:  Zetor @ Helsinki (***要網上預早BOOK定)

* * * * * * * * * * * * * * *

景點:
西貝流士公園 (Sibelius Monument)
岩石教堂 (Temppeliaukio Church)
靜默教堂
酒店附近逛
* * * * * * * * * * * * * * *

Helsinki 23:45 AY099
 ---> Hong Kong

* * * * * * * * * * * * * * *

MORNING!!!!! 經過尋日5點零先瞓.....今日自然醒, 10:00梳洗完畢!
打開窗簾一望, 今日個天異常地好, 喺呢個旅程嘅10天, 終於見到太陽, 藍天白雲啦!!!

 尋晚喺機場買嘅, 今日已用佢啦, 真係不錯喎~!!! 睇吓今日去掃吓貨先。

間酒店太好啦, 可以12:00 CHECKOUT

今朝早終於沖完個靚涼, 精神爽利!



所以我地都有好充裕嘅時間慢慢執行李,
因為今晚要上機啦, 所以要打包好所有野。

差唔多啦, 要CHECK OUT 啦!

條樓梯都好vintage!


樓下有間BAR

大堂嘅設計,古舊簡約得黎, 又帶啲MODERN。

我地喺Lobby寄存一下行李先! 夜晚先攞返走。

入到間房仔


我地啲行李, 就係咁放喺度啦

呢間酒店我地冇要早餐, 諗住出街食, 不過都影吓餐廳嘅環境啦! 靚


差唔多12點啦, 動身啦!

一出門口, 其實對面已經係火車站, 超級方便, 地理位置好好。

酒店門口.....被偷影

呢個鐘數, 去醫肚先, 我地行去後面嘅商場FORUM
先去便利店買1 DAY REGIONAL PASS 用黎今日全程搭車。

點解我地話呢度方便?? 因為附近電車同巴士都喺度有站。

FORUM裏面, 又有間CAFE FAZER, 咁就不如喺度食BRUNCH啦~
 食咩好呢?

好似好多選擇咁喎~ 散叫又得, 叫套餐又得

甜品又好吸引

麵包又好吸引...

今日係星期一喎, 啲人都係咁休閒

店裏當然少不了, 賣番佢地品牌嘅朱古力啦~!

我叫左個三文魚湯餐, 所有都係自助, 沙律自助, 麵包自助, 湯都係自助,
所以「筆」左好多三文魚, HAHA

另一個焗餐。

叫多杯Latte!

唔客氣啦, 開餐!

你睇, 好多三文魚肉呢~ AHHA

頭先同團友搵左FORUM樓下嗰間R-kioski,有得買1 DAY Regional Pass, 幫大家買齊飛
團友都買左張DNA Data Card,都係€3.9

呢張就係啦, 搭電車, 巴士, 地鐵都得, 連埋今晚搭巴士去機場都可以(跨區) €14

好啦, 我地要動身去下一站景點, 西貝流士公園, 去睇個像......
今次坐巴士!

24號巴士, 基本上時間都好準時, 所以呢個網站都好幫到手。
 黎啦黎啦!

上車!

車程大約20分鐘度

坐巴士有個好處, 可以喺有限嘅時間, 咁睇到城市裏嘅一啲面貌
我好專注咁周圍望, 因為我要帶路, 費事MISS左個站。

喺車內冇乜嘢做, 都係影吓相架啦~ 畢竟每個moment都係值得記住嘅~

13:45度, YEAH! 到站啦, 落車! 再行過對面, 就係西貝流士公園啦!

今日個天真係非常之好,雖然都係凍, 但有太陽還是覺得溫暖。

沿住條路一直行入去

有灘結左冰嘅水tum喎!

好開心見到咁好陽光, 成個人生猛晒。

呢個就係西貝流士嘅紀念碑

隔離有佢個肖像

呢個就係芬蘭作曲家-西貝流士

影吓相先,個紀念碑好似一個管風琴咁...

喺呢個角度望....別有一番風味~

開開心心拍照啦!!

我地按捺不住,見到結冰嘅水氹都要玩....

嘩,個景特別正!

樹生菇, 好攪笑

我都影埋一份, PLS!

唯一喺芬蘭有陽光嘅一天, 當然要影多啲相。畢竟今日係最後一天了。

女子組合照

你睇, 我地影相, 好似人地一隊CREW咁, 唔知人地係咪以為我地拍緊嘢呢???

所以無厘頭咁吸引到外國人邀請同我地合照?!?!?! NICE TO MEET U ALL!

14:45啦, 行完呢度, 要去下一站啦, 我地先行去巴士站, 搭幾個站, 去岩石教堂。

途經一個公園, 小朋友都喺度玩。

呢個係PUBLIC TOILET

行左10分鐘度, 去到呢個巴士站啦

14,18, 39都可到!  18號車到啦, 上車!

車程5-7分鐘度, 到站了 , 跟住往岩石教堂行啦~!

SIR! 剪頭髮嗎???

行左5-7分鐘, 終於見到個入口啦, 個教堂真特別,
外面睇一啲都唔覺係一座教堂。

 教堂修建於一個巨大的岩石中,將岩石挖開後於上方修建了玻璃頂棚,實現自然採光。而教堂的外牆就是岩石本身,因此音響效果極佳,經常用來舉辦音樂會。(資料來自維基百科)
入場費€3一位。

教堂內有別於平時見嘅教堂, 完全運用自身的資源去建造, 好天然嘅感覺。

利用天然採光, 感覺好似同自然融為一體。

喺咁神聖嘅地方, 人都變得嚴肅起黎。

放BIBLE的地方。

上左第二層去睇

喺第二層影返落去。
大約16:00了, 係時候離開啦, 見到個天咁, 好靚, 影低先!

 搭路面電車返中央火車站啦~! 上車嘟一嘟!

2個站就到啦~!!

火車站附近, 有間靜默教堂

外型係咁的....好MODERN!

我地喺裏面影完相後,行左出黎廣場度影埋個外觀。

周圍都係商場, 方便鐘意SHOPPING嘅人。

找亮點... HAHAHA

16:30到自由時間啦, 大家分道揚鑣, 有啲團友去左買酒, 有啲團友返左酒店坐,
我就去STOCKMANN, 因為想搵LUMENE嘅專櫃買護膚品

 最後買左右邊三盒,分別係眼霜,GEL MASK 同精華
個SALES俾左張FOR遊客嘅9折咭, YEAH!
跟住上左唔記得幾樓去做退稅。
佢有兩間做退稅, GLOBAL BLUES 同ETAX FREE, 強烈推介大家用ETAX
因為GLOBAL BLUES 去到機場都關門......

跟住之後行附近街, 但時間緊迫, 都唔可以好好HEA行。

 於是都係差不多時間打道回府。

另一團友就喺酒店附近行吓, 喺酒店等我地。


 呢個係火車站正門, 嗰4個人像。

火車站嘅東面。

呢個係酒店個門口

團友買左GELATO食, 話好好味喎!
 

我地喺香港BOOK定左呢間餐廳 - ZETOR , 喺酒店後面街, 好方便。

 表面上係一份報紙

事實上係MENU黎架

餐桌紙巾好靚吖~ 

原來呢度地方好大, 外面嘅門口真係睇唔出。

好美式嘅擺設。

有個咁大嘅舞池...HAHA

另外一邊都有好多枱, 最啱一大班人黎。

 呢個鐘數未有好多人。

嘩, 仲有一架拖拉車.....地方大真係冇野講

周圍都擺放左好多得意擺設。

YEAH! 我地點嘅啤酒同食物黎啦!

Peter's Catch (Pietarin Kalasaalis Nel Jalle) 四人份 €36.1 
熏鱸魚+腌白三文魚, 配熏三文魚蓉的黑麥脆餅。

迷你薄餅 ( Herrasvaen Pikkublinit) €10.60
牛油煎餅配虹鱒魚魚子, 蘑菇沙律, 熏鹿肉mousse, 紅洋葱同酸奶油。

特色烤白三文魚 €21.60 

Mummy's Boy牛肉丸 €18.30

烤鹿肉香腸 €17.70

Orimattila風味雞肉 €22.10
 烤雞肉, 腌肉, 脆烤芝士, 配歐芹, 薯仔, 紅酒醬同烤甜菜根。

好好享受我地喺芬蘭嘅最後一餐。

宜家20:00, 我地睇吓時間表, 因為今日要搭23:45機,
所以我地選擇搭20:55分615號巴士去機場
COUPLE團友想試GELATO, 所以先行離去
我地就忍唔住想食甜品, 所以都係叫左兩款甜品。

Zetor 特色烤薄餅 (低糖) €8.40
烤薄餅配焦糖萍果同黑加侖豆蔻雪糕。

Mustikkakukko (低糖) €8.80
傳統芬蘭藍色貴族甜品: 烘焙越橘杯, 配vanilla 雪糕。

食食吓先見到越橘... 我諗係blueberry之類。

怱怱食完, 要返酒店攞返行李啦, 20:30 啦!
因為要上飛機, 我內胆著住嘅LEGGINGS都除埋啦~!!
冇錯... 這是廁所

我地從酒店行去巴士站 615號, 喺火車站嘅東邊。都好易搵。
點解選擇搭巴士??因為買左1 DAY REGIONAL PASS
去到車站都係20:40。

對面有個戶外溜冰場,
WOW, 好似喺電戲裏面見到嘅情景......好正! 

差不多21:40了, 我地到達左機場了, 係時候要CHECKIN啦。

先攪退稅.....但GLOBAL BLUES COUNTER CLOSE??!!? 咁點吖? 佢叫我地去禁區內有個COUTNER, 張啲單據入DROPBOX... 好煩....另一張就退唔到啦, 因為COUNTER CLOSE
所以大家有得揀, 記住揀ETAX FREE (橙色)。方便好多!

 其實22:30了,唔係好多時間, 都係周圍睇吓, 好多姆明.....

入到黎, GLOBAL BLUES 都係關門了....唉.....

22:50啦, 啲人ALWAYS都係咁休閒.......可能係香港人趕啫.....
但係不得不提, 香港機場真係好好,喺呢度,入左禁區後, 完全一架行李車都見唔到,
我地一人一個HAND CARRY都攞住, 行左差唔多十幾分鐘, 都有啲頂唔順。。

HAHA, 成車都係姆明

芬蘭BYE BYE啦~!

53號閘口, 23:15了, 上機前我地梳洗完畢..... 舒服晒。
陣間上機希望大覺瞓。

凌晨0:14啦, 真係預備起飛啦,  竟然又落雨?!?!?!

飛機上的HELSINKI
回程我已一早喺出發前揀左位, 今次想坐窗口位, 於是又係一個人坐, 唔知隔離有冇人
最後隔離係一對香港夫婦。 

1:23派餐, 我都係食左少少, 畢竟凌晨食餐都係冇乜胃口。

另一餐就係早餐啦, 機上7:30度, 又食一餐。

是次回程10個鐘, 我竟然全程冇去過廁所....仲要係瞓得到, 前所未有!

到香港時間下午3點零, 到港了, 執返眼耳口鼻, 落機。

BYE BYE FINNAIR! 不錯的飛行經驗。 FINNAIR啲空間位確實唔錯。

CALL車嘅CALL車, 回到現實係需要時間沉澱的................

出閘了, 係時候分別啦~!!

後續.......

10號終於收到我喺聖誕老人村寄出嘅POSTCARD。呢個特別郵戳喺嗰度先有架!

同一大堆食物同手信。

同埋阿爸一定要嘅鎖匙扣....

整個芬蘭10天之旅完美落幕啦! 好開心體驗了很多第一次
見到聖誕老人, 坐鹿車, 住玻璃屋, 住溫馨小木屋, 享受朋友GATHERING
一齊推車, 一齊解決問題, 楂SNOW MOBILE,
玩變裝PARTY, 見到北極光
去挪威KING CRAB SAFARI, HUSKY SAFARI,
俾雪封去路, 飛機DELAY10粒鐘......等等
都是美好同難忘的回憶
我亦滿心期待會有下一個旅程。。

大家有提議去邊好, 不妨話我聽!

沒有留言:

張貼留言