2018年3月17日 星期六

2018-01~DAY9~Ivalo to Helsink篇~機場滯留篇~芬蘭跨年追尋北極光10天の旅

‧2018.01.07 (SUN)‧

DAY9~ Ivalo to Helsinki篇~機場滯留篇

芬蘭跨年追尋北極光10天の旅

* * * * * * * * * * * * * * *
Ivalo --> Helsinki
* * * * * * * * * * * * * * *
  
食:
早餐: 自己煮@Ruktu小木屋內
午餐: @Ivalo機場
晚餐:  @Ivalo機場
* * * * * * * * * * * * * * *
住宿:

* * * * * * * * * * * * * * *



MORNING!!!!!
今早早起, 因為今日終於要離開呢間小木屋了, 真的好不捨!!!
我地今日要打掃乾淨整間屋, 吸塵, 將間屋回復原狀。
所以早上都好忙!

大家各自食好輕便早餐, 差不多9點啦, 仲要執好咁多日嘅行李.......頭都大埋
因為我個喼同HAND CARRY都爆晒!!



當我地預備好要起行時........弊!!!
原來尋晚落左一場大雪。點解話弊...???

因為我地架車被困了!
點算呢? 攞個鏟剷雪??

攞個刷掃清車窗嘅雪.....

咁厚點剷呢?

團友們要拖行李過黎啦, 最快捷方法就係咁!

宜家差唔多10點啦, 最後TIDY UP THE HOUSE, 我就寫GUESTBOOK

最鍾意做呢樣嘢架啦! 留啲字喺度!

我地搬啲行李上車先! 另一邊廂已CONTACT 屋主, 我地因為要出機場,但雪已封我地去路

嘩, 原來一晚之嘛, 落左咁多雪

繼續掃清車窗

個雪撬櫈都積左厚雪

木屋隔離係放KEY嘅SAFE BOX, 需要密碼先開到

我地都大感無奈

屋主幫我地叫剷雪車, 所以我地就喺度等剷雪車到

當今日要丟垃圾時, 先見到垃圾筒都積到咁厚雪.....

幾日買嘅酒飲晒, 所以陣間去S MARKET回收啲瓶

AROUND 10:45, 隱約見剷雪車駛到黎啦, 有救啦~!

 呢幕好似團友在逃亡咁......只不過係剷雪車駛緊過黎啫, HAHA, 我地笑左好耐

救兵到了, 幫我地剷出一條路!!, 可以順利出發啦!

出左大路就安心好多啦
我地先去返IVALO 嘅SMARKET, 團友想買酒, 我地就回收啲酒樽。

去返S MARKET, -4度呢今日。一直下著雪。
但我地冇留意到, 原來星期日, 酒舖唔開門, 所以冇得賣!

回收所有樽, 收返€6.15, 都有成HKD57架!

超市有買LUMENE呢隻護膚品, 聽聞係芬蘭國產嘅好嘢。
因為喼冇位, 諗住喺HELSINKI買啦~

臨還車前, 去入滿油先!

自助入油....

唔係好識, 不過似乎係要入錢...然後先入油, 不過有個問題係.....幾時先叫入滿呢???
我地好似入左幾次...最後蝕左幾蚊歐羅TIM....

你睇大雪到....楂一陣,架車又變成咁

12:45去到Ivalo機場啦, 因為我地會搭15:35 AY620去Helsinki

呢個機場唔係好大

雪一直落, 唔知我地班機會唔會受影響?

聖誕老人無處不在, HAHA

等CHECKIN中....

逛吓小商店先!

好靚吖~

聖誕 = 芬蘭

有紀念品, 不過都唔平。

有HANDMADE BB鞋仔

超大POST CARD

MAMI杯麵,成四十蚊杯!

好多班機CANCELLED, 咁我地班機呢????

大獲.....冇野顯示....即係冇CANCELLED, 但冇機???

我地還車嘅地方但得一個COUNTER, 同埋一個窿...你可以就咁丟條KEY落去
就咁??? YES, 就是這樣...

13:45, 我地都密切留意究竟情況如何~

行李就放喺度晒冷~HAHA

等待中...

BYE BYE INARI!
我CHECKIN時, 唔記得將雲莓醬放喼......於是被海關沒收了!

入到候機室, 都係得一個餐廳仔賣三文治, PIZZA等等輕食~

嘩, 有個專櫃仔賣LUMENE嘅產品, 仲可以試TIM!
陣間去洗臉後, 可以用佢啲產品試吓感覺如何~
睇吓有咩啱, 可以買返HK

宜家已經係17:45,航班資料寫住21:00先有UPDATE情況,
見遲我地幾班機都飛走了,我地仲要喺度呆等....唉...
今晚喺HELSINKI嘅行程要泡湯了
原本今晚BOOK左21:00船餐廳食晚餐............唔知仲去唔去到呢????
唉.........

OH.....收到FINNAIR嘅現金劵....每人一張.€17, 我地策略係....先用1張買左野食先~

又係數學題, €17,剛剛好買到啲乜???? 最後買左三個杯麵, 一支blueberry果汁, 一排朱古力

冇COUPON都唔會食杯麵呢..........唔使錢就食啦! 好無奈咁滯留喺機場食晚餐

大家都係首選杯麵

食完野, 超級無聊.....坐吓行吓....周圍影吓相...
當然姆明的人物公仔特別多, 阿美同史力奇~

20:00都黎緊啦, 用第二張€17, 買左堆零食同雪糕

去到21:00依然冇動靜, 啲當地人咁冷靜嘅, 好似DELAY都冇乜野咁,
原來有啲人選擇唔等, 攞返啲行李, 明天再來~
當然我地唔得啦, 唯有等
於是出返去CHECKIN COUNTER問職員, 佢地都唔係答得到我地
21:30了, 只係聽到佢地大槪講, 因為我地班機係喺倫敦飛過黎,
但嗰邊機場停飛, 所以一直冇機飛黎。
最新消息係....21:00喺應該會喺倫敦飛過黎......
所以....唉.....最後我地要通知返船餐廳要CANCEL BOOKING
是晚喺HELSINKI行程泡湯了, 冇得睇LUX 燈光SHOW了

空無一人的機場大堂


兩位朋友, 咁樣睇極光的確舒服! HAHA

我地無聊到一個點, 走去兒童區去攪人地啲設施.....

咪坐爛人地啲野呢~

23:30 FINNAIR又送另一張COUPON俾我地, €8, 職員話我地唔一定要買野食
可以用黎買其他野.....我地二話不說.....
買LUMENE護膚品, 正! 超抵....
我買左支24HOUR CREAM, €19.9, 用左€8, 即係€11.9咋!


你睇......朋友對鞋.......肚餓了, 所以要夾硬搵繩縛住,
希望捱到返HK啦~


我地得知, 要等到01:20先有機, 大家要打發時間.....真難......
大家都吽吽地....謝謝地.............

我張電話卡7日到期了,於是用我另一張HKBN送嘅4日咭, 但我好失策, 冇睇到佢得600MB
我仲要喺候機時, 睇韓劇......真弊, 一野CHUR爆了, 用晒DATA
冇得上網了............唉....唯有叫朋友SHARE HOTSPOT
終於.......到01:20...............上得機了.........

仲要行上去.....上樓梯....

機上影落去.....

機程大約一個半鐘頭度, 到達Helsinki都成3:00, 個個人都好攰!!!!!

咁夜應該冇巴士, 於是二話不說, 坐的士啦 !!
豪一次, 試吓喺芬蘭坐的士啦!
影定酒店地址,上車俾司機睇,
我地分兩架車。

司機著老西的, 好PRO!
睇住個錶係咁跳, 心都離一離!
大約25-30分鐘度, 最後我地終於到酒店啦! €51車費,
圍返每人$157港紙度, 都OK LA!

好CLASSICAL嘅感覺的一間酒店, 地點超好!

門口都好古典

所有裝潢都好舊式style。

我地之前有知會了酒店, 我地會凌晨先到, 遲啲CHECKIN

好啦, 快快攪掂, 上房啦, 個LIFT載唔到咁多人, 分兩次。要自己推門嗰隻。

間房不錯喎! 都好夠大

可以掛衫

好大嘅地方, 方便執行李, 明天要重新執過架啦~!!

宜家只想 洗完臉,刷完牙, 即刻撻落床,明天先沖涼吧! 反正冬天都冇乜出汗!

明天先用你!

GOOD NIGHT!!

明天去邊, 下篇講

想重溫昨天DAY8~Husky雪中暴走篇, CLICK HERE

沒有留言:

張貼留言