2018年3月10日 星期六

2018-01~DAY8~Inari篇~Husky雪地奔馳篇~芬蘭跨年追尋北極光10天の旅

‧2018.01.06 (SAT)‧
DAY8~ Inari篇~Husky雪地奔馳篇
芬蘭跨年追尋北極光10天の旅
* * * * * * * * * * * * * * *

 食:
早餐: 自己homemade@Ruktu小木屋內
午餐: Papana@Inari
晚餐:  Dinner@Ruktu小木屋內
* * * * * * * * * * * * * * *

活動:
 Inari~Husky Safari
* * * * * * * * * * * * * * *

住宿:
住小木屋 Inarin Kalakenttä@Inari (Ruoktu係大木屋, Loito係小木屋)
今次4人住大木屋, 2人住小木屋
(Ruoktu房價: 約HK$1,804/晚. TOTAL5晚, 圍番每人約HK$2,256)
* * * * * * * * * * * * * * *

MORNING!!!!!
今早早起, 因為Join左10:10~13:15嘅Husky Safari 

我地楂車, 差不多9:45到左市中心,個天依然好暗, 仲有啲雪.....

又係換裝時候, 我地好早到左, 好似冇乜人理咁...
跟住就著埋佢地啲裝備, 衫,鞋, 手套, 去到centre隔離, 上左架車, 載我地去狗場
 10:24度, 到達啦,有個帳蓬喺度, 應該係陣間歇嘅時候入去的。

帳蓬後面就係個狗場啦, 好多籠, 全都係狗, 勁多狗喺度吠

啲狗好興奮~ 周圍喺人身邊轉黎轉去。我最認得呢隻綠色項圈的一隻, 因為佢好靜好乖。

你睇, 佢地簡直開心到一個點!

喺呢度嘅HUSKY唔似喺香港見到嗰啲咁
又瘦, 又冇留到好長毛, 所以同想像中有啲出入。 
好似唐狗咁~HAHA

聽完指導員講解一陣後, 佢教我地點樣套啲裝備喺隻HUSKY身上啦, 我地就跟手搵一隻試吓!

HAHA, 呢隻百厭星, 又趁我地幫另一隻套上時, 又毫不客氣咁走上黎我大脾度!

仲想錫我添~ HAHA 好可愛吖你地!

一切準備就緒, 通常有5-6隻HUSKY負責拉一架雪撬

無辜辜嗰樣, 好攪笑

 擺晒陣啦~ 大家乖乖咁等指令!

我地都準備就緒, 第一轉我先坐, Phoebe負責控制

我FEEL到佢地勁想跑.....急不及待咁飛奔! 11:00度, 我們出發啦!

我地會穿越森林, 好似探險咁

去到中段歇一歇, 俾狗狗都歇一下

我隊TEAM!! GOOD JOB!

好好笑容喎!

唔知點解HUSKY就是有樣諧趣樣的特質, 見到佢瞪大對眼, 唔知點解就係覺得有啲攪笑。

好似被嚇驚嘅樣咁, 不過佢對藍眼睛好靚!

佢地心裏面一定諗....「攪乜吖, 你地, 俾我跑得未吖???」

今日個天色唔太好, 灰灰矇矇咁......所以見到乜都係藍色一片,
下半路程就交換位置, 我負責控制, 其實隻腳都會有啲啲攰,
因為又要就住唔好同前車跟太貼,
所以成日都要換個踩雪制, 感覺好似夾硬扯住啲狗咁......

 成個路程大概1個鐘頭15分鐘度, 狗狗們辛苦啦!  12:15度返到去起點啦!
同班HUSKY影吓相先~
我真係好鍾意望你對眼.......

 辛苦你了! 再見了!

黎個大合照先!

知你攰啦, 快啲休息吓, 陣間你地仲有下一轉

BYE BYE LA!! 

臨走前, 同你影吓相先!

藍眼睛好吸引
  
佢地嘅眼神有時好儍,有時好惡咁...

12:30度, 我地去呢個帳蓬啦

去歇一歇, 有熱茶飲

大家圍埋一堆, 暖暖的

仲有一個好特別嘅食物, 好似烤麵包咁, 有啲糖喺上面, 幾好食, 我地就問佢咩黎,
佢教我地讀.....「卡...呢...LEE KOR.. (捲脷) 浦 」
於是我地陣間睇吓超市有冇得買啦。

佢地有本GUESTBOOK俾我地寫...留左幾隻字

仲送左張POSTCARD俾我地!

差唔多啦, 13:10啦, 係時候回程了!

佢地車返去中心, 我地換返衫就攪掂。
 不過我想講, 呢次嘅體驗, 我覺得呢間嘅服務真係差啲, 唔知係咪唔鍾意亞洲人。
過程中遇到有啲啲不禮貌嘅對待, 所以對呢次活動扣左啲分
如果想玩HUSKY唔一定去呢間...可以去團友DAY6去騎馬嗰間

而HUSKY呢個活動試過一次就夠啦, 感覺好似辛苦左啲狗咁...........不太好受


下午我地選擇去呢間, 之前睇阿貝嘅片, 都有介紹過
PaPaNa

裏面好美式裝潢,我地可以坐張長枱。

 黎左咁多日都未飲過呢度嘅cider, 就點cider飲啦

叫左好多野食!


 呢個PIZZA真夠堅, 超大!

睇吓隻手嘅對比, 就知有幾大...............等我地仲叫左咁多野食添......

叫左個BURGER, 超足料! 叫左2種唔同款

呢味我都唔記得係咩黎啦~

 雞翼加薯格

呢碟我都唔記得係咩....

 腸同薯條

總之成枱都係啦! HAHA

結果我地係要打包好幾樣返屋企食!! 
我地喺度撞到一對香港的新婚夫婦, 剛剛到埗INARI, 黎呢度渡蜜月, 問我地睇唔睇到極光, 我地教左佢DOWNLOAD 個AURORA forecast app, 希望佢地之後嗰幾日能見到極光!

食完午餐 , 差唔多16:00了, 天都黑晒, 去埋手信舖行先, 要買吓啲手信!

好靚吖, 啲磁石貼!
  有鹿肉罐頭

同熊肉罐頭

哈哈, 右邊賣嘅係乜??? 睇圖明晒!!!

呢啲火柴盒都好靚!

都唔平吖! 芬蘭買手信, 的確唔平!! 

好靚嘅擺設

仲有呢對毛頭老夫婦, 好攪笑!

我地跟住去埋KMARKET, 之後就回家啦,
梳洗完畢, 今晚係我地留喺木屋嘅LAST NIGHT, 不醉無歸HAHA
我地食返剩返嘅物資, 同埋早幾日買嘅芝士烙餅


所以要清晒啲酒啦! 努力啦大家!

22:00啫, 喺度吹吓水啦!

諗起陣間要執行李, 頭都大埋!!!!

又一支!

十分難忘的住宿體驗, 真係好鍾意呢間木屋!

是日幾位都醉了, 早抖, 明天早起身, 執行李!!

CLICK右邊 -> DAY7~Kirkenes篇~暴走挪威就是為了帝皇蟹Safari
明天我地行程如何, CLICK HERE 睇DAY9啦



沒有留言:

張貼留言