2015年3月22日 星期日

2015.03.07(六)~DAY3~悉尼會親友 +「退休」生活體驗12天の旅

DAY3 - 2015.03.07 (六)  悉尼


早餐 :Houlihan's @ Chatswood
 
午餐 : 郊外野餐 Fish & Chips @McKell Park
下午茶 : 食批 @ Pie in the Sky

晚餐 : 日式餐廳@
飯後甜品 : 食雪糕@Bravo Trattoria

 
景點: 逛Chatswood
      McKell Park
     Crows Nest

 
住: Vivien Home


* * * * * * * * * * * * * *

good morning!! 瞓完一覺, 我啲energy返晒黎啦, 今朝早晨早起左身, 9點零鐘出門口啦, Vivien車我地去Gordon站。嘩, 呢度都幾靚喎, 好休閒FEEL


 去行吓先~
 住宅區, 所以冇乜人, 但好舒服既環境, 真係好啱晨運。
 扮吓MODEL先, HAHAHA!
 都見到有人跑步, 帶狗散步等等,
 好呀, 行完一輪, 影完一輪後, 預備搭車去Chatswood啦, 上去個車站先
 個火車站都係啲我幾鍾意既style, 細細地, 舊舊地,露天的...上車前要"嘟"Opal 咭。
 又係冇乜人, 非繁忙時間搭車幾好。
 連火車上都冇乜人, 佢地既椅都係可以較前後架,
我地都較吓先, 坐得闊落啲嘛, 我地揀上層坐。
 10分鐘車程度, 到左Chatswood站啦, 呢度好似另一個唐人街咁, 度度都係華人,
同埋華人商舖, 買手信地方。
 要去搵食啦, 食早餐啦~
 呢度行吓, 嗰度行吓, 佢主要係一條大街, 沿路好多舖,又有食肆, 商場裏面都有
 坐低食我地豐富既早餐先, 我地係又係一份早餐share, 再叫飲品。個Turkish Bread好好味喎~
 食完早餐, 又周圍行吓先~ 有女仔喺街唱歌~ 去藥房先~
 嘩, TEA TREE OIL, QV products, PAPAW OINTMENT 比香港抵好多, 買買買。
 去行吓超市先~
 跟住喺Gordon站等Vivien一家,開車出發親子遊啦~

好啦, Ian仔學完游水啦, 我地同Vivien一家一齊出發去野餐啦~!!! YEAH!!!
 去買Fish & Chips先,熱辣辣呢~
買完去McKell Park搵位啦, YEAH, 澳洲啲郊外公園幾好, 有蓋涼亭, 又唔使怕太陽晒, GOOD!
 開餐啦~!!!!! 小朋友喺草地上跑跑跳跳, 已開心到不得了, 我地見到都覺得開心, 哈哈!
 啲火雞周圍走既~另一樣好既地方, 佢地都有BBQ爐設備, 如果HK有既話真係太好啦
 食完我地既大餐後, 飽啦, 緊係要運動吓, 行返落去海邊
 Ian爸爸勁呀, 推住BB車行都得, Hailey幾enjoy!
 嘩, 海邊都好舒服呀~
 Can u See Me???? 哈哈, 等我地都relax一下先~
 行完一圈, 我地去公園玩吓先~ 小朋友至愛
 我地啲大人又玩埋一份先, 好耐冇坐過呢啲玩意, HAHA
 好啦, 我地要離開啦, 去下一站
 就係PIE IN THE SKY啦, 好有風味既一個地方。顧名思義, 黎呢度就係要黎食PIE啦。
 我地都叫左二種唔同批, 嘩, 好足料, 勁!
 呢度好多車友喺度歇腳,我又偷影電單車型男啦~
 呢幅係Ian仔傑作, 全都係佢影架~
 呢度望出去既風景好開揚, 好舒服。
Hailey 好可愛。
 店內好美式, 幾得意。
 好啦, 食完下午茶, 我地又要起程啦,去食晚餐既地方, 呢個地區叫烏鴉巢(Crows Nest)

 今晚去食日本野, 正!
 好豐富呢~
 食完我地去食雪糕啦, 喺餐廳行過去好快。
 坐低ORDER先~
 食完啦, 喺我地行行吓之際, 先醒起未俾錢埋單, 於是行返去埋單先, then go back home la!
 嘩, 小朋友既精力真旺盛, 回到家仲好精神, Hailey玩襪呢~~~
玩左一陣, 小朋友真係要瞓覺啦, 我地都要抖啦, 明天又繼續啦。good night!

去Day4 行程啦, Click Here!!

回顧Day2 行程, Click Here!!

沒有留言:

張貼留言