2015年3月23日 星期一

2015.03.09(一)~DAY5~悉尼會親友 +「退休」生活體驗12天の旅

DAY5 - 2015.03.09 (一)  悉尼 -> Port Stephens
早餐 : 叮熱尋晚喺woolworths買既批
午餐 : Steak @ Pymble Hotel
晚餐 : Hogs breath Cafe@Nelson Bay
甜點 : Ice Cream Cup @ Ice Creamery
宵夜 : Apple Cider + 芝士波
 
景點: Pymble
                                         Port Stephens - Nelson Bay
住: The Nelson Resort

 * * * * * * * * * * * * * * *
好啦, GOOD MORNING AGAIN!!!
今日依然係自然醒,  叮返尋晚買既批黎食先, 執好行裝, 
預備出發去三日兩夜既Port Stephens + Hunter Valley之旅啦, 
CU on Wednesday, we'll be back!
我地之前喺網上已買左車飛, 搭Sydney Express旅遊巴, 去Port Stephens
Vivien老公車我地去Pymble, 我地見有時間, 就喺附近行吓, 買生果舖買左個檸檬for帶水用。

呢度都係一條公路, 兩邊都有啲商舖同食肆, 我地搵吓有咩食先~有啲餐廳都做緊$12-15 LUNCH SET
過返對面街, 行到去Pymble Hotel, 見有$12 LUNCH SPECIALS, 咁..唔使諗啦, 入去啦
睇吓食乜先~?成間餐廳又係得2枱有人, 好似包場咁, HAHA
我地ORDER左份STEAK, NOT BAD, 
不過你就算話要MEDIUM RARE, 佢都幾乎煮到全熟咁,
輕輕鬆鬆食完個LUNCH
影吓相先~ 好OLD STYLE
我地揀左14:25 喺呢個巴士站上車, 於是等等等..............OMG, 14:45 啦,
等巴士焦慮感覺又返黎啦, 究竟係走左定點架?????
結果巴士14:50先到,我地又鬆左一口氣。
旅遊巴上應該得十人度, 所以可以一人坐一行啦。
中途都經多一兩個PICK UP點。
去埋HORNSBY站, 好啦, 上公路啦, 直剷去Newcastle方向啦。
車程預計3個多鐘頭, 瞓吓先~
過左市區後, 慢慢就會睇到一大片綠地, 有農場, 有牛有馬.....
開始見到海啦~
差唔多到6點鐘啦, 到站啦, 於是問埋司機點行去酒店,原來都唔係好遠。穿過個停車場, 轉右,
到啦
去CHECK IN 先~
我地住NO 18, 間房唔差, 乾淨整理, 有個小廚房, TOILET都好大
但浴缸嗰邊冇浴簾, 所以沖涼時企嗰啲, 費事地下濕晒。
最正係..有個露台仔。
好舒服呢~
出去睇吓先~裏面有個泳池同網球場
好, LET'S GO!!! 出去搵食AGAIN!
由酒店行去海邊, 5分鐘度腳程, 好方便。點解揀呢間, 貪佢近賞豚既上船碼頭嘛。
呢度d'Albora Marinas, 有好多餐廳。
啲水好清喎~
睇吓食乜先~
好多遊艇呢~
我地終於揀左呢間, 有露天望海位,正!
好舒服呢~ 個天仲好光。
太陽開始落山啦, 個天變左橙色
NICE VIEW!
$820,000 買遊艇啦....各位。
我地叫左個湯, 雞翼, 三文魚扒,好FULL!
食完個DINNER, 去食雪糕啦, YUMMI!
跟住再去行吓條街, 原來諗住去COLES..............點知...行到去..............
原來上年11月都已經冇左, GOOGLE MAP 唔UPDATED喎
於是我地明天買BBQ野食既PLAN, 要轉一轉啦。
夜晚冇乜野做, 去散吓步先~ 行到個公園, 嘩, 見到真塘鵝嬉水,
同埋假塘鵝
玩吓鞦韆, 抬頭一望, 個天好多星星呀
好啦, 回酒店啦, 返酒店前, 去買宵夜先~
YEAH!! 喺露台度歎宵夜

APPLE CIDER + 芝士波, NICE!

GOOD NIGHT!!!

心急睇Day6行程, Let's Go, Click Here!!!

重溫Day4行程, Click Here


沒有留言:

張貼留言