2015年3月25日 星期三

2015.03.13(五)~DAY9~悉尼會親友 +「退休」生活體驗12天の旅

DAY9 - 2015.03.13 (五)  Blue Mountain -> Sydney

早餐 : 香港帶黎既杯麵 @ 酒店
半早餐 : 茶點 (Bygone Beautys) @ Treasured of Teapot Museum
下午茶時間 : Hot Chocolate @ Cafe Madeleine
午餐 : 快食@Cafe & Deli
晚餐 : 買巻物回家食
 
景點: Leura
Wentworth Falls

住: Vivien Home
 * * * * * * * * * * * * * * *
GOOD MORNING, 9點零食早餐先~, 帶左個杯麵黎食..............
加埋YOGURT

今日天氣好似預測咁講, 突然好凍喎, 出去感受一下先....
明晒.....落雨+氣溫驟降.............
於是....應該有咩衫都著上身就啱啦~

係爭..唔記得帶絲襪打底..........
不過唔緊要啦, 頂得住既........我地去CHECKOUT先, 行李先寄存RECEPTION。然後喺LEURA大街度行街街啦
呢間舖既皮製產品好型........ 我差啲都買左個袋....................結果冇買到.....................
同埋個老闆....突然同我地講廣東話....嚇左一跳....HAHA 
跟住去吓BOOK SHOP睇吓先,呢度既BOOK SHOP好WARM, 
好似喺屋企既感覺, 尤其係小朋友書類嗰個CORNER 



呢個車牌係FOR小朋友用架喎.................

原本諗住早上去Cafe Madeleine飲朱古力啦, 點知13:00先開門, 所以轉PLAN啦 
不如去食個早晨TEA先啦。

YEAH!, 黎度呢度, Treasured of Teapot Museum, gogogo!!!

佢係一個商店+餐廳, 店內的東西都可以賣, 佢啲茶具SET超級靚, 睇到眼到花
樣樣都好靚。

好特別係佢近天花板位置有層架, 全都係各式各樣既茶壼, 我見有啲人指住想要呢個,想要嗰個, 就可以買。

喺未叫野食之前, 都有排影

今日唔係好多人, 可能係平日關係加上落雨呱

嘩, 好RELAX咁喎

佢啲茶壼真係好別緻, 每一個都唔同。

呢套TEA SET茶具, 我幾鐘意。因為真係好靚~
每枱人客都好ENJOY,而且.....ENJOY得好慢好慢..............
我地啲香港人真係學唔到呢樣野
我地叫左個DEVONSHIRE TEA一份, 佢包括有2個好大既SCONE, 有果JAM同CREAM搽。
同埋HOUSE TEA可揀, 我地揀左錫蘭茶。
呢份英式茶點"早"餐, 好滿足呢~
佢個廁所都好特別,襯返成間店, 好英式。
都好靚................原本想買呢啲餐紙巾....最後忍手冇買............
收銀位置, 好多好靚小擺設
食完後, 回去買返啲手信先, 放回酒店。於是又起程去Wentworth Falls啦。 
CHECK左搭巴士近啲, 所以去返頭先TEAPOT嗰邊等巴士啦。

嘩, 大霧楂車真係要份外小心, 司機叔叔都好勁, 咁低既能見度都楂到.....
13:45啦, 我地睇返GOOGLE MAP點行, 就順住條馬路行啦! 地下好多楓葉, 秋天可能都會好靚, 滿山紅葉, 仲有個小"榴槤"既物體TIM, 好攪笑。

經過呢個大宅.........嘩...好似拍鬼片嗰啲地方咁。
行左15分鐘度, 見到呢個標示, 寫Wentworth Falls Lookout, but....好大霧啦,乜都睇唔到。
於是我地選擇揀一段短既去行, 睇吓見唔見到個瀑布
行呀行, 真係喘晒氣架, 又凍喎,
終於見到啲啦。

可能落雨關係,望落去都澎湃啲啲~ 
有幾個印度樣既遊客幫我地楂機
原本諗住再行落啲睇吓, 不過越行好似越難行, 所以折返啦, 算,回程吧, 影返個旅客板既瀑布全貌俾大家睇吓啦。
途經一個郊野公園, 又係有BBQ爐, 不過大霧得很, 一個人都冇。
因為離有巴士既時間仲有成45分鐘, 於是去呢度歇一歇啦, 呢度係FALLS GALLERY, 專賣藝術家既作品, 每人AUD$2入場費, 茶或咖啡任飲。嗰度個楂FIT人同我地寒暄左一陣, 佢又係好耐年前到過香港。
張椅好中國FEEL喎

凍凍地, 飲返杯茶暖吓肚先~, 嘩, 個LEMON GINGER 好有薑味呀, 呢啲時候好啱飲。

楂FIT人話另一木屋仲有好多藝術品,於是我地又走去睇睇
個花園都好靚, 如果係自己既屋企花園, 你話幾好呢. HAHA
好啦, 差唔多時間要走啦, 同楂FIT人道別後, 往巴士站進發啦, 15:45有班車, 唉,,,
等巴士焦慮症又黎啦。又係遲左15分鐘至到。
一等到巴士, 臉口唔同晒~ 我地喺LEURA 大街附近落車,去飲呢度最好飲既朱古力啦。嘩, 好靚呀。
好味之處係, 佢一開始會喺右下角呢個朱古力噴泉度, 沿住杯邊放啲朱古力落杯度, 再加朱古力奶,飲落真係好唔同, 同埋可以試到兩種口味既感覺。 你睇, 飲完我都忍唔住要食埋啲朱古力落肚先~。不過時間趕急, 冇辦法慢慢享受。飲完就要走啦。
皆因我地仲未食LUNCH啦, 遲來的LUNCH, 4點幾啦,我地要搭5點15既火車走。
於是去左呢間餐廳食。佢望到外面既風景, 應該會好靚, 不過太大霧, 見唔到啲乜。

我地叫左個PASTA同湯SHARE, 個PASTA有啲辣, SENDY要狂灌水解辣呢。買左個HOMEMADE了結糖食, 
但口感麻麻地。食完我地又要嗱嗱聲走啦。要先返酒店攞行李, THEN搭車了。
但.....我地發覺我地張OPAL咭負左數呢, 點算?? 後尾我地都冇嘟咭上車, 諗住出返市區先補錢。
好啦上車啦, 去到CENTRAL轉車, 嘩,趕車AGAIN, 如果唔上嗰架, 又要等成十幾分鐘呢, 所以一落車, 即衝衝衝
嘩, 攰到嘔, 真係遲一分鐘都趕唔到, 一上樓梯到月台, 即係飛入車廂。上到車後, 大家都累爆...............
開始落雨了。
好啦, 總算趕上火車, 去到Wynyard站, 我地同個STAFF講我地OPAL咭NO MONEY, 點算??? 點知個STAFF乜都冇講, 禁一個掣, 就開左個閘俾我地, 叫我地走了。嘩, 咁好既?!?!?!  SO LUCKY
我地想買啲野食返屋企當晚餐, 咁啱見到有賣壽司巻既舖頭, 於是買左兩個
AUD$5 FOR 2
YEAH, 趕得上尾班巴士AGAIN!
好啦, 20:30度回到家啦, 我地買左呢本STICKER BOOK俾小朋友佢地玩, 本STICKER BOOK幾靚架。
小朋友可以CREATE佢地既ZOO。妹妹同哥哥好HYPER呀, 要媽媽叫瞓覺, 先肯去瞓呢~
今日 ONLINE CHECK CHECK 我地張OPAL咭用夠8次旅程未??? 
YEAH!!!!! 達標啦, 即未來兩天我地搭任何公共交通工具都唔使錢了~~~!!!!



今日喺JOSOPHAN'S買左唔少朱古力喎~ HONEYCOMB幾特別。好啦, 夜晚又洗衫先~ 
明天行程應該會舒服啲了。


想知明天去左邊?? 繼續睇Day10行程啦, Click Here

想回顧一下Day8行程, Click Here

沒有留言:

張貼留言