2015年3月26日 星期四

2015.03.14(六)~DAY10~悉尼會親友 +「退休」生活體驗12天の旅

DAY10 - 2015.03.14 (六)  Sydney

早餐 : toasted bread @ Vivien Home
午餐 : @ Bondi Icebergs
晚餐 : 野餐 @ Under the Harbour Bridge
宵夜 :Guylian Cakes
 
景點: CBD - Strand Arcade
Martin Place
Bondi Beach
Circular Quay
遊船河 - Taronga Zoo
The Rocks

住: Vivien Home
 * * * * * * * * * * * * * * *
  今日9點鐘出門口, 先去Town Hall嗰邊先, 因為要去Strand Arcade 
 今日又怕佢天氣麻麻, 點知天氣超晴朗。
 好啦, 又到CBD啦

嘩, 上一次黎就係住Hilton啦, 不過當時我住時係準備裝修翻新緊。

 YEAH, 到啦, 呢度都係維多利亞時期既建築。
去呢度買NUTS先, Vivien話呢度既Honey Roasted Macadamia好好味架, 
所以都黎買一買手信先~
 跟住就行去MARTIN PLACE
 呢度係啱啱早排挾持人事件既LINDT CAFE呢~ 冇開門。
好啦, 我地喺MARTIN PLACE搭火車去BONDI JUNCTION啦
 話咁快就到啦, 跟住就搭BUS 333去BONDI BEACH, 指示好清澈, 就算唔知, 跟人潮行都得..........
 好啦, 超多人, 上到車, 都係企到黎門口咁滯~
約10分鐘車程度, 話.....見到個海灘.......真係"嘩"....一聲架..........
 嘩..........好大呀...............個沙灘~
成個景真係靚到DUMP一聲, 藍天白雲+藍綠既海水
 忍唔住啦.......................
 我要除鞋啦~ BTW, 可惜我地得兩條友,乜沙灘裝備都冇帶, 又冇人可以看著啲野, 
唯有, 丘高條牛記, 依然要孭住個袋玩沙囉...........
SENDY直情除左條LEGGING褲啦~
 OH....六舊腹肌拯救隊?!?!?
 哈哈~ 玩沙都玩一大餐~
HAHA, 玩浪六連拍。
MY TURN。
 呢度啲陽光好猛烈呀.......
 衝浪既衝浪, 玩水既玩水............我地影相既影相
 哈哈~ 說好了的BIKINI呢?!?!?! 好明顯我地一身既衣著同呢度好唔襯啦。
 SENDY AND SKY @ BONDI BEACH!
成個沙灘好鬼靚, 又大浪, 影出黎都好靚。
我地沿住個海邊邊行
 哈, 呢幅相超攪笑.........有個男人對住SENDY除褲.!??!?! HAHAH
別諗歪啦, 佢只不過係準備落水之嘛~ 之不過佢條沙灘褲好似孖煙囪之嘛.......
 嘩.............8舊腹肌男.....................
 海鷗同狗都一齊玩水喎.. HA
我地要行過去呢度啦, 係時候上返行人路啦。
 洗洗腳啲沙先~ 哈哈..
最攪笑最EMBRASSING莫過於呢度啦, 我地又冇帶毛巾, 又冇帶拖鞋........點著返鞋呢?!?!?!
.攪左一大輪..........
唔理啦, 一路行去ICEBERGS食個LUNCH先~
 呢兩隻狗既主人一定係喺裏面食緊餐OR游緊水定啦~~~
 呢度有兩個泳池俾人游水。收入場費既~
我地去樓上食野先~
 呢個VIEW真係無敵, 見到都心情靚靚。
 好多啤酒選擇喎........
等食中.......
叫左杯LEMON, LIME & BITTERS,  OK 喎, 幾好飲。飲吓飲吓, 似乎野食未到,已飲完咁滯。
YEAH到啦, 藍貝, 後加 Noches 墨西哥粟米片 , 好飽啦。不過都慢慢歎啦。
坐左2粒鐘, 又八吓樓下啲晒太陽友........嘩....5個男仔圍一個女仔喎...勁!
成個餐廳個露天位都好正, 好彩越到下午越唔晒。
 14:30啦,走啦, 去草地嗰邊歇吓先~
嘩, 呢度又另一景象。TUNE返近我地呢啲"冇著泳衣"嗰班人啦。
 我地都瞓一瞓先~, 瞓住黎睇BONDI BEACH, 好正。
今日應該都唔算叫多人嘛........不過對於香港黎講, 可能叫做多啦。
 好鬼多海鷗同白鴿。
 呢度有個SKATE PARK俾人玩滑板.......有大人區同小朋友區
咁靚既景, 再見啦, BB
 要離開啦。
 15:15啦, 我地搭返333出市區。
出到市區約45分鐘度, 喺CIRCULAR QUAY附近落車。
 還掂今日搭咩都免費, 去遊吓船河啦, 搭一程船去TARONGA ZOO啦
上船啦
喺船上睇地標又有啲啲唔同既。
無錯...又係你哋呀~
 架船應該係快船, 行得較快。
 約15分鐘度去到TARONGA ZOO啦,
 本諗住上去睇一睇, 但似乎冇乜野, (因為我地又唔係去動物園), 於是搭返呢架船返番去。
 跟住去碼頭附近食店買野食啦, 去野餐。
 行吓行, 又行經泊郵輪既地方啦。
 往悉尼橋下進發。
 YEAH! 我地野餐既地點,悉尼橋底附近草地。個VIEW有晒OPERA HOUSE 同個BRIDGE, 好爽呀........
 慢慢歎我地既DINNER先~ 冇太陽時, 開始有啲風啦。
我地叫左份GRILLED FISH AND CHIPS.....買左呢支汽水, 幾好味喎。
 小朋友都喺草地上想學姐姐打側手翻.......
今日見到好多對新人...................
上去個橋底下先~
嘩.......咁樣望條大橋底.......
SENDY變左好細粒。
好啦, 行返去岩石區先~
落返去啦, 悉尼橋下留影先~
 又一對新人
 再見啦。
 架車好靚喎................
 我地去左GUYLIAN買CAKES..........諗住返屋企PARTY食............
 點知當我地趕去搭尾班車時, 先知假日冇巴士搭.....................OMG...........
還掂唔係趕尾班車, 唔使咁趕返VIVIEN HOME啦。
 去買埋宵夜飲既啤酒至返啦,順便返去碼頭睇吓夜景啦。
 跟住我地搭去GORDON站, 好好彩咁啱有的士, 所以順勢上左車,
約10分鐘車程, 多謝承惠AUD12.1。
 差唔多21:45先返到屋企, 說好的飯後PARTY, 變左宵夜PARTY。
喺切CAKE既同時, SENDY仲整爛左屋主既一把刀TIM, HAHAH 咁大力吖。
 好啦, 今晚好好休息啦。明天冇行程的一天。

睇得咁盡興, 睇埋個尾Day11-12啦~ Click Here

睇返Day9行程啦, Click Here

沒有留言:

張貼留言