2015年3月22日 星期日

2015.03.08(日)~DAY4~悉尼會親友 +「退休」生活體驗12天の旅

DAY4 - 2015.03.08 (日)  悉尼



早餐 + 午餐 : 海鮮大餐 @ Sydney Fish Market

飯後甜品 : Pancake @ Pancakes on the Rocks   
晚餐 : DAVID JONES買生果SALAD, 肉卷/批/雞 bought from woolworths


 
景點: Sydney Fish Market
      The Rocks

(週末市集/雪梨歌劇院/雪梨大橋/QVB)
 

住: Vivien Home


 * * * * * * * * * * * * * * *


Good Morning! Ian仔一句話俾全屋人聽"Sendy EE終於起左身啦!"(HAHA) 
我地就起程去Sydney Fish Market啦。
 今日天氣依然好晴朗, 呢度都冇乜點變
 嘩, 食指大動啦, 買買買啦
好大隻呀~!!
嘩, 好似唔使錢咁, 要呢樣, 要嗰樣
我地買左1打石蠔,1打Coffin Bay Pacific Oyster, 4隻Large Pacific Oyster
2隻Scampi, 3隻燒帶子, 鮑魚仔刺身, 三文魚/吞拿魚/KingFish刺身開餐啦
 好肥美呀~ 同埋好飽呢~
最後我地費事嘥野食, 決定猜包剪揼決定食埋剩落黎既野食,最後KO晒啦~
 魚市場都有其他野賣
 2點零啦, 要離開漁市場, 去第二個地方啦,
Hailey好靚女喎~
 十零分鐘車程, 去到岩石區啦, 去食Pancakes on the rocks啦。
 我地點左Devils Delight, 嘩, 份量好驚人, 大滿足啦~
 食完後, Vivien一家先回家, 我同Sendy就繼續行街街啦
 去逛吓個週末市集先~, 好多野睇
路邊又有好多CAFE露天茶座, SO NICE!
 行呀行
好多人喎呢間德國餐廳。
 岩石區俾我既感覺, 有啲VINTAGE既感覺, I LIKE IT, 所以一路攞住相機係咁影影影
 呢個小隧道幾靚喎, 配埋個古董車, 幾MATCH。
再配埋SENDY件風褸, 更MATCH喎~ HAHA
慢步岩石區都係一種享受
 哈哈, 影得似唔似POSTCARD呢????
慢慢行去碼頭方向
好大架郵輪呢~ 同埋澳洲地標, Harbour Bridge 同Opera House
 好多賣藝的人
 今日都幾多人, 沿住個海旁都係人
Hello Opera House Again!
 行到差不多6點啦, 去返市中心嗰邊睇吓有冇野餐買, 然後去公園坐
 一路行一路影
點知去到公園附近, 諗吓都係去搵食先~ 點知度度都好早關門
 去QVB睇吓有冇啦?!?! 點知都係ALL CLOSED
 部LIFT幾靚~
 最後我地都係諗, 算啦, 不如喺超市買野食啦
 最後決定都係唔去公園啦, 怕天黑了, 結果係買返屋企食,我地買左雞, 雜錦生果, 買左份SAUSAGE 卷, 同野飲, 買埋薯片TIM, 最後因為太肚餓, 喺火車上就開始開餐啦。
又要麻煩Vivien老公車喺Gordon車我地回家啦。

好啦, 食完晚餐,今晚要執行李啦, 
因為明天要起行去PORT STEPHENS 同HUNTER VALLEY啦。



去睇吓明天Day5既行程, Click Here

想回顧Day3行程, Click Here

沒有留言:

張貼留言